تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

کرونا در جهان؛ شمار مبتلایان از مرز ۵۰۱ میلیون نفر گذشت

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۰۱ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۵۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند

کد خبر: ۱۲۷۱۸۸
۱۲:۵۶ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱

کرونا در جهان؛ شمار مبتلایان از مرز ۵۰۱ میلیون نفر گذشت

دیدارنیوز: طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته با ابتلای بیش از ۱۹۰ هزار نفر فرانسوی به ویروس کرونا، شمار مبتلایان این کشور به ۲۷ میلیون و ۱۶۳ هزار نفر رسید.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۰۱ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۵۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۶۸۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۵۱ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۲۸۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۸ هزار و ۹۹۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۲ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۳۴۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون یک میلیون و ۱۳ هزار و ۴۴ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش یک هزار و ۸۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳ میلیون و ۳۸ هزار و ۱۶ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۲۱ هزار و ۷۴۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۲ هزار و ۷۲۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۰ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۲۹ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۶۱ هزار و ۵۵۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه و کره جنوبی نیز به‌ترتیب با ۲۷ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۶۲۹, ۲۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۵۱۴, ۲۱ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۲۸۰, ۱۸ میلیون و ۱۸ هزار و ۸۲۵ و ۱۵ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۴۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ایتالیا با ۱۵ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۸۰۹ مبتلا و ترکیه نیز با ۱۴ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۵۰۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۸۰ میلیون و ۱۵ هزار و ۸۱, ۴۲ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۴۱۰ و ۲۹ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۳۰۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی