تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب

به گفته روح الله متفکر آزاد، عضو هیات رییسه مجلس جمعی از کارگزاران نظام که تعدادی از نمایندگان مجلس، کابینه دولت و مسئولان قوه قضاییه را شامل می‌شوند، در دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری حضور خواهند داشت.

کد خبر: ۱۲۷۱۱۷
۱۵:۱۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب

دیدارنیوز: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد که به زودی کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

روح الله متفکر آزاد، اظهار کرد: جمعی از کارگزاران نظام که تعدادی از نمایندگان مجلس، کابینه دولت و مسئولان قوه قضاییه را شامل می‌شوند، در دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری حضور خواهند داشت.

همچنین علیرضا سلیمی عضو دیگر هیات رییسه گفت که از مجلس، اعضای هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی در دیدار با رهبر معظم انقلاب حضور دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی