تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
بحث بازی‌های ملی با بازی‌های دوستانه باشگاهی تفاوت زیادی دارد

مهدوی‌کیا: مشکلات حل شده؛ هدف اصلی ما بازی‌های المپیک است

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به اینکه مشکلات پیرامون این تیم حل شده، گفت که هدف اصلی آنها بازی‌های المپیک است.

کد خبر: ۱۲۶۹۶۸
۱۳:۱۷ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

مهدوی‌کیا: مشکلات حل شده؛ هدف اصلی ما بازی‌های المپیک است

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اذعان به اینکه مشکلات مربوط به تیمش برطرف شده است، گفت او و کادرش با تمام قوا در خدمت تیم امید هستند.

مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید کشورمان ضمن بیان این مطلب درباره بازدید صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از تمرین این تیم اظهار داشت: اینکه رئیس کمیته ملی المپیک به تمرین آمد و از نزدیک با اعضای تیم دیدار داشت، اتفاق خیلی خوبی بود. امیدوارم این حمایت‌ها و صحبت‌هایی که می‌شود، عملی شود و بتوانیم با یک تدارکات خوب وارد مسابقات شود. طبق صحبت‌های قبلی‌ام باید بگویم از رقبا عقب هستیم. ما بعد از بازی تاجیکستان، هیچ بازی رسمی انجام ندادیم، ولی مهم است که تدارک خیلی خوبی دیده شود تا خودمان را برای مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده شویم. همچنین بعد از آن نیز خیلی مهم است که ما اردو‌های پیاپی داشته باشیم و بیشتر بچه‌ها را در این اردو‌ها ببینیم و بتوانیم بازی‌های دوستانه انجام دهیم. چون هدف اصلی ما بازی‌های المپیک است و اینکه بتوانیم با یک تدارکات خوب وارد این مسابقات شویم و بعد از آن نیز به مرحله نهایی برسیم.

قبل از اعزام به ازبکستان حتماً یک بازی دوستانه انجام می‌دهیم
وی درباره بازی‌های دوستانه و درخواست حضور تیم امید در بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: ما تا مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان زمان زیادی نداریم. حالا باید ببینیم در اردویی که اوایل خرداد آغاز می‌کنیم و در واقع قبل از اعزام به ازبکستان حتماً یک بازی دوستانه انجام بدهیم و در تلاش هستیم که یک بازی را هماهنگ کنیم. این مهم است که ما در تورنمنت‌های مختلف حضور داشته باشیم. در بازی‌های کشور‌های اسلامی می‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را محک بزنیم و بعد از آن نیز بازی‌های آسیایی در چین است. فکر می‌کنم این تورنمنت‌ها کمک می‌کند که هم تیم‌مان هماهنگ‌تر شود و هم بازیکنان جوان حضور در میادین بین‌المللی را تجربه کنند تا ان‌شاءالله برای رویداد‌های آینده آماده شویم.

تمرین کردن بازیکن مصدوم کیفیت کار ما را پایین می‌آورد
مهدوی‌کیا درباره مصدومیت بازیکنانی که آن را مطرح نمی‌کنند، خاطر نشان کرد: بازیکن جوان دوست دارد که تحت هر شرایطی در اردو‌ها باشد و این یک مقدار قابل درک است. ما خودمان نیز حضور در اردو‌های ملی را پشت سر گذاشته‌ایم. بعضی‌ها با مصدومیت به اردو‌های قبلی آمدند، اما هدف ما در ابتدا سلامتی بازیکنان است، چون من قبل از هر تمرین از بازیکنان و کادر پزشکی سؤال می‌کنم. من اعتقاد دارم که اگر بازیکن با مصدومیت تمرین کند، هم کیفیت کار ما را پایین می‌آورد و هم مصدومیت خودش تشدید می‌شود. به هر حال این شرایط طبیعی است؛ بازیکنان حاضر در اردوی تیم امید در سن و سالی هستند که دوست دارد تحت هر شرایطی در اردو باشند، ولی ما سعی می‌کنیم با هماهنگی که با کادر پزشکی انجام دادیم. نفرات حاضر در اردو در سلامت کامل باشند.

بحث بازی‌های ملی با بازی‌های دوستانه باشگاهی تفاوت زیادی دارد
سرمربی تیم فوتبال امید ایران درباره آمادگی بیشتر تیم‌های آسیای شرقی نسبت به ایران و اینکه چقدر امیدوار به حضور تیم امید در المپیک ۲۰۲۴ است، گفت: فقط تیم‌های آسیای شرقی اینگونه نیستند، بلکه کشور‌های حوزه خلیج فارس نیز این شرایط دارند. آن‌ها در موضوع بازی‌های تدارکاتی خیلی از ما جلوتر هستند. اگر بخواهم قطر را مثال بزنم، این تیم در طول دو سال گذشته حداقل ۲۰ بازی تدارکاتی را انجام داده و در تورنمنت‌های مختلف شرکت کرده است، ولی ما متأسفانه نتوانسته‌ایم بازی تدارکاتی انجام بدهیم. با این وجود معتقدم که تیم ایران پتانسیل بالایی دارد. ما در مسابقات تاجیکستان توانستیم هر سه بازی‌مان را با برد پشت سر بگذاریم، اما اگر بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم، کمک زیادی به ما می‌کند. بحث بازی‌های ملی با بازی‌های دوستانه باشگاهی تفاوت زیادی دارد؛ اینکه یک بازیکن پیراهن ملی بر تن کند و در استادیوم به میدان برود و با بازیکنان هم سن و سال خودش بازی کند، بحث خیلی مهمی است. به هر حال امیدوارم شرایط‌مان در ماه‌های آینده بهتر شود.

مشکلات حل شده و با تمام توان در خدمت تیم امید هستیم
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در موضوع قرارداد اعضای کادر فنی تیم امید مشکلاتی وجود دارد یا خیر، گفت: بحث‌هایی وجود داشت و با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، به تأخیر افتاد و حالا حل شده است، ولی درباره قرارداد کادر فنی ملی بزرگسالان خبر ندارم. مشکلی درباره قرارداد نداریم و هر چه بوده حل شده است. ما با تمام توان در خدمت تیم امید هستیم.

مهدوی‌کیا درباره اینکه یکی از نامزد‌های انتخاب به‌عنوان بهترین مدافع تاریخ جام ملت‌های آسیا به شمار می‌آید، گفت: این باعث افتخار است. من همیشه با همه توان در تیم ملی بازی کردم و خوشحالم خاطرات خوبی به جا گذاشتم، ولی این‌ها خیلی زود گذر است. یادش بخیر.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی