تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
با فدراسیون فوتبال هماهنگ هستیم

صالحی امیری: این تیم امید در المپیک پاریس حضور دارد

سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جریان بازدید از اردوی تیم فوتبال امید گفت: این تیم امید در المپیک در پاریس حضور دارد.

کد خبر: ۱۲۶۹۶۴
۱۲:۵۵ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

صالحی امیری: این تیم امید در المپیک پاریس حضور دارد

دیدارنیوز: رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با فدراسیون فوتبال هماهنگ هستیم و جلسات ثابت داریم، حداکثر حمایت لازم را خواهیم داشت و سعی می‌کنیم تمام نیاز‌های تیم را تامین کنیم.

سید رضا صالحی امیری در جریان بازدید از اردوی تیم فوتبال امید با تاکید بر اینکه کادر فنی با انگیزه حداکثری حضور دارند، گفت: به سه دلیل می‌گویم حتما این تیم امید در المپیک پاریس حضور دارد.

وی خطاب به اعضای تیم امید ادامه داد: دلیل اول انگیزه خود شماست، شما بازیکنان زیر ٢١ سال هستید و انگیزه مهدوی‌کیا را نشان می‌دهد که مصمم است.

رئیس کمیته ملی المپیک به دلیل دوم اشاره کرد و یادآور شد: مسئله دوم به اراده کادر فنی باز می‌گردد، انتخاب مهدی‌کیا با مطالعه بوده است و یک پیام روشن دارد، اینکه با انتخاب کادر قوی با محوریت مهدوی‌کیا تیم باید آماده شود.

صالحی امیری تصریح کرد: نکته سوم اینکه ما و فدراسیون فوتبال مصمم هستیم در کنار شما باشیم، به هر شکلی که نیاز باشد در کنار تیم امید خواهیم بود، سجادی مشاور عالی کمیته و سرپرست کاروان إیران در المپیک توکیو که در پاریس هم کاروان را همراهی می‌کند، فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و مسئولان فدراسیون کنار این تیم هستیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: شما بازیکنان در متن هستید و به حاشیه توجه نمی‌کنید، تحلیل من این است که تیم امید از این مسیر عبور می‌کند، همیشه تیم امید کانونی است برای استعدادیابی و این نقطه امید است.

صالحی امیری گفت: با فدراسیون هماهنگ هستیم و جلسات ثابت داریم، از همین هفته تامین مالی را شروع می‌کنیم و حداکثر حمایت لازم را خواهیم داشت، سعی می‌کنیم تمام نیاز‌های تیم را تامین کنیم.

صالحی‌امیری افزود: هر چه تشخیص مهدوی‌کیا باشد و بتوانیم کمک می‌کنیم. وظیفه ما حمایت است و در حوزه فنی دخالت نمی‌کنیم و مسئولیت با کادر فنی و فدراسیون است. هماهنگی‌ها با فدراسیون است و ما نیز در کنار فدراسیون حضور خواهیم داشت.

وی درباره ارزیابی‌اش از شرایط تیم فوتبال امید گفت: امروز به همراه همکاران خوبم و همچنین کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال و محمدی سرپرست تیم امید، در محل تمرین تیم امید حاضر شدیم. در باورم این است که تیم امید خواهد درخشید که این موضوع به سه دلیل است. اراده فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک در این دوره این است که به دور از حاشیه، حداکثر حمایت را از تیم امید داشته باشیم. ما جلساتی را با میرشاد ماجدی و سایر همکاران فدراسیون داشتیم. اساساً مسئولیت فنی با فدراسیون است و ما دخالتی در امور فنی تیم امید نخواهیم داشت و این حوزه تخصصی فدراسیون است. وظیفه ما حمایت است و ما متعهد شدیم که همه نوع حمایت را داشته باشیم. روز گذشته یک اقدام اولیه برای حمایت مالی با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان انجام دادیم و این حمایت استمرار خواهد داشت. همچنین انتخاب سرمربی و کادر فنی موضوع بسیار مهم بود که انتخاب درستی در این باره انجام شد. مهدوی‌کیا هم قهرمان ملی است، هم یکی از بهترین‌های فوتبال که امروز جامعه ایران به خوبی این شخصیت را می‌شناسد. او با انگیزه و با استفاده از یک کادر فنی قوی حاضر شده و مسیری را دنبال می‌کند که به نتیجه ختم شود.

صالحی امیری تاکید کرد: نکته بعدی خود بازیکنان هستند که همه زیر ۲۱ سال هستند. این بدان معناست که این‌ها برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می‌شوند. اراده و انگیزه‌ای که در این جوانان وجود دارد، نشان می‌دهد که این‌ها مصمم هستند که خودشان را در پاریس مقابل رقبای جهانی قرار بدهند. روند حرکتی که آغاز شده، مثبت است. ما دو رویداد در پیش داریم که تعهد کردیم در کنار عزیزان باشیم. هماهنگی‌های لازم انجام شده و سرپرست کاروان به طور دائم هماهنگی لازم را با سرپرست تیم دارد و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد. ما قرار گذاشتیم که جلسات ثابتی را با سرمربی، سرپرست و فدراسیون داشته باشیم که هرگونه حمایت مادی و معنوی که لازم باشد، ما در این مسیر انجام بدهیم.

وی درباره برگزاری بازی‌های دوستانه که دغدغه سرپرست تیم نیز بود، گفت: ما در چند موردی که صحبت کردیم، توافق لازم ایجاد شد و برای موارد بعدی هم حتماً انجام خواهد شد. بنا و اراده کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بر این است که این تیم در پاریس حاضر شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی