تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهدوی‌کیا: امیدوارم طلسم نرفتن به المپیک شکسته شود

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید با ابراز امیدواری نسبت به شکسته شدن طلسم نرفتن به المپیک گفت که اگر امکانات در اختیارمان باشد، دست به کار بزرگی خواهیم زد.

کد خبر: ۱۲۶۹۳۸
۱۱:۱۳ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

مهدوی‌کیا: امیدوارم طلسم نرفتن به المپیک شکسته شود

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: اگر امکانات در اختیارمان باشد، دست به کار بزرگی خواهیم زد و نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

مهدی مهدوی‌کیا در خصوص بازدید صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: امروز حضور شما باعث دلگرمی ما شد، امیدواریم که بعد از سال‌ها این اتفاقی که نیفتاده (نرفتن به المپیک) طلسمش شکسته شود. همانطور که شما گفتید سیاست ما این است که از بچه‌های زیر بیست و یک سال استفاده کنیم و فکر می‌کنم ۹۰ درصد این بازیکنان زیر ۲۱ سال هستند که می‌توانند در مرحله مقدماتی المپیک شرکت کنند.

وی ادامه داد: قبلاً هم گفتم اعتقاد ویژه‌ای به کار این بچه‌ها دارم. این کشور پر از استعداد است و اگر امکانات دراختیارمان باشد و آن برنامه‌ریزی که داریم، قطعاً ما با این بازیکنان دست به کار بزرگی خواهیم زد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه خیلی خوبی بگیریم. امیدوارم با یک برنامه‌ریزی درست این بچه‌ها به هدفی که فدراسیون و کمیته ملی المپیک دارند دست پیدا کنند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی