تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آخرین خبر‌ها از افزایش حقوق معلمان در سال ۱۴۰۱

آیین نامه رتبه بندی معلمان رقم افزایش حقوق معلمان ۱۴۰۱ را اعلام کرده، اما هنوز این رقم در پیچ و خم اجرا مانده و هنوز در فیش حقوقی معلمان خودنمایی نکرده است.

کد خبر: ۱۲۶۹۳۵
۱۱:۰۳ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

آخرین خبر‌ها از افزایش حقوق معلمان در سال ۱۴۰۱

دیدارنیوز ـ آخرین اطلاعات از افزایش حقوق معلمان در سال جاری را با ما در اندیشه معاصر بخوانید. افزایش حقوق معلمان ۱۴۰۱ چه زمانی اعمال می‌شود؟ سوالی که خیلی‌ها از خود می‌پرسند.

بسیاری از دبیران آموزش و پرورش در قالب پیام‌هایی که برای تحریریه مدرسه آنلاین ارسال می‌کنند از عدم تسریع در فرایند اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گلایه می‌کنند و در میان آن‌ها هستند کسانی که اساساً امیدی به اجرایی شدن این طرح حداقل در آینده نزدیک ندارند. اما زمان افزایش حقوق معلمان ۱۴۰۱ کی خواهد بود؟

در این بین یکی از دبیران آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار ما مدعی شد که این طرح یک طرح ابتر و فاقد کارآمدی است و تا زمانی که در فیش حقوقی پایان ماهش اعمال نشود، به گفته مسولان در این زمینه اعتماد نمی‌کند.

در همین رابطه به تازگی خبرگزاری فارس در قالب گزارشی به تازه‌ترین تحولات این قانون پرداخته است که در ادامه به آن اشاره شده است:

آیین‌نامه رتبه بندی معلمان با حضور وزیر، معاونان و مدیران‌کل استان‌ها در گردهمایی مشترکی مورد بررسی قرار گرفته است. سخنگوی آموزش و پرورش در این خصوص گفت: امیدواریم طی هفته آینده این آیین‌نامه از سوی وزارتخانه در اختیار هیأت وزیران قرار گیرد.

لایحه رتبه‌بندی معلمان بعد از کش و قوس فراوان بالاخره از مرحله دولت، مجلس و شورای نگهبان عبور کرد و به تصویب نهایی رسید و مقرر شد که آموزش و پرورش، آیین‌نامه اجرایی آن را تهیه و به دولت جهت تصویب ارائه دهد.

منبع: یکتاپرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی