تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

سازمان ملل: بیش از ۴.۵ میلیون نفر از اوکراین گریخته‌اند

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، از زمان تجاوز نظامی روس‌ها به خاک اوکراین، بیش از ۴.۵ میلیون نفر از کشور خود فرار کرده‌اند. بنابر اعلام آژانس پناهندگان سازمان ملل حدود ۹۰ درصد از کسانی که کشور را ترک کرده‌اند زن و کودک هستند.

کد خبر: ۱۲۶۹۱۰
۰۸:۵۲ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

سازمان ملل: بیش از ۴.۵ میلیون نفر از اوکراین گریخته‌اند

دیدارنیوز: آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) اعلام کرد از زمان آغاز حمله روسیه در ۲۴ فوریه تا کنون بیش از ۴.۵ میلیون نفر از اوکراین فرار کرده‌اند.

این نهاد بین‌المللی گفته است اروپا از زمان جنگ جهانی دوم بدین‌سو شاهد چنین آوارگی گسترده‌ای نبوده است.

بنابر اعلام آژانس پناهندگان سازمان ملل حدود ۹۰ درصد از کسانی که کشور را ترک کرده‌اند زن و کودک هستند. مقامات اوکراینی پیشتر مردان ۱۸ تا ۶۰ ساله را ممنوع‌الخروج کرده و از آن‌ها خواسته بودند به نیرو‌های مقاومت بپیوندند.

مطابق آمار منتشره لهستان میزبان بیشترین تعداد پناهجویان از اوکراین است. از آغاز جنگ تاکنون ۲ میلیون و ۵۹۳ هزار نفر از طریق مرز مشترک وارد این کشور شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی