تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

تجاوز نظامی روسیه؛ از کشف ۱۲۰۰ جسد در کی‌یف تا فرمانده جدید پوتین برای جنگ

ایرینا وندیکتووا، دادستان کل اوکراین اعلام کرد ۱۲۰۰ جسد در حومه‌های پایتخت این کشور کشف شده است. در همین حال، پوتین فرمانده جدیدی را برای جنگ اوکراین منصوب کرد.

کد خبر: ۱۲۶۸۹۹
۰۸:۰۱ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ از کشف ۱۲۰۰ جسد در کی‌یف تا فرمانده جدید پوتین برای جنگ

دیدارنیوز: یک هفته پس از آغاز عقب‌نشینی روسیه از حومه کی‌یف، دادستانی اوکراین اعلام کرد ۱۲۰۰ جسد در حومه‌های پایتخت کشف شده است. نظامیان، شبه‌نظامیان و دولت اوکراین خود را برای رویارویی گسترده در شرق آماده می‌کند.

۱۲۰۰ جسد در منطقه کی‌یف کشف شده است
یک هفته پس از آغاز عقب‌نشینی روسیه از حومه کی‌یف، دادستان کل اوکراین اعلام کرد ۱۲۰۰ جسد در حومه‌های پایتخت کشف شده است.

ایرینا وندیکتووا روز یکشنبه به شبکه اسکای نیوز بریتانیا گفت: «تن‌ها در منطقه کی‌یف ۱۲۲۲ نفر کشته شده اند.» خانم وندیکتووا همچنین از گشایش ۵۶۰۰ پرونده تحقیق درباره جنایات ارتکابی در این کشور از زمان آغاز حمله نظامی روسیه خبر داد. هفته پیش همین مقام اوکراینی از کشف ۴۱۰ جسد در مناطق آزاد شده خبر داده بود.

روسیه در هفته اول حمله به اوکراین، در دو جبهه شمالی و شرقی تلاش کرد تا وارد کی‌یف شود. پس از شکست عملیات، ارتش روسیه از حومه پایتخت عقب‌نشینی کرد. هفته گذشته جسد نزدیک به ۳۰۰ نفر در شهر بوچا و در گور‌های دسته جمعی و کم عمق، کشف شد. کشور‌های بسیاری نظامیان روسیه را به اعدام خودسرانه شهروندان، ارتکاب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت متهم می‌کنند.

تجاوز نظامی روسیه؛ از کشف ۱۲۰۰ جسد در کی‌یف تا فرمانده جدید پوتین برای جنگ

دیوان بین‌المللی کیفری تحقیق برای جمع‌آوری و بررسی مدارک و شواهد چنین اتهامی را آغاز کرده است.

پوتین فرمانده جدیدی را برای جنگ اوکراین منصوب کرد
مقامات ارشد آمریکایی و اروپایی می‌گویند ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پس از شکست طرح‌های ارتش این کشور برای تصرف کی‌یف، ژنرال جدیدی را برای هدایت جنگ در اوکراین منصوب کرده است.

ژنرال الکساندر دورنیکوف، فرمانده ناحیه نظامی جنوبی روسیه، یکی از با تجربه‌ترین مقامات نظامی روسیه به شمار می‌رود و بیشتر فرماندهی نیرو‌های روسی در سوریه در حمایت از حکومت بشار اسد را به عهده داشته است. ولادیمیر پوتین پیشتر در سال ۲۰۱۶ مدال قهرمانی روسیه را، که یکی از بالاترین جوایز این کشور است، به دوورنیکوف اعطا کرده است.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در واکنش به انتصاب جدید با بیان این که این ژنرال روسی «سابقه وحشیگری علیه غیرنظامیان در سوریه را دارد»، گفت: «هیچ انتصاب ژنرالی نمی‌تواند این واقعیت را پاک کند که روسیه با شکستی استراتژیک در اوکراین مواجه شده است.»

یک مقام اروپایی به شبکه سی‌ان‌ان گفته است این انتصاب «به معنای اذعان روسیه به این است که وضعیت بسیار بد پیش می‌رود و آن‌ها باید کاری متفاوت انجام دهند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی