تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آغاز صدور کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور راه اندازی و وارد فاز اجرایی شد.

کد خبر: ۱۲۶۸۳۷
۱۲:۱۳ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

آغاز صدور کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

دیدارنیوز ـ هاشم کارگر در این باره اظهار کرد: حسب تأکیدات رییس جمهور در خصوص تسهیل خدمت رسانی و تکریم هموطنان مقیم خارج از کشور عملیات صدور کارت هوشمند ملی در برخی از کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران راه اندازی و وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت خدمتگزار سیزدهم و با پیگیری‌های وزرای کشور و امور خارجه، عملیات صدور کارت هوشمند ملی با ثبت نام و اخذ مشخصات متقاضیان در کنسولگری‌های فرانکفورت، کوالالامپور و وین با صدور نمونه‌های اولیه حسب تقاضا‌های دریافت شده، وارد فاز اجرایی شد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: عملیات تجهیز و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فرآیند ثبت‌نام و صدور این سند هویتی ملی، پس از برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با همکاران وزارت امور خارجه و طراحی و اجرای مراحل مختلف پایلوت، به مرحله اجرا رسیده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل ثبت احوال کشور، کارگر همچنین گفت: صدور کارت هوشمند ملی جهت ایرانیان مقیم خارج از کشور در سایر کنسولگری‌های جمهوری اسلامی نیز به تدریج، پس از اعلام وزارت امور خارجه و ایجاد هماهنگی‌های لازم اجرایی خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی