تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
حمید استیلی خبر داد

هنوز هیچ بازی دوستانه‌ای برای تیم‌ملی قطعی نشده است

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال درباره دیدارهای دوستانه برای شاگردان اسکوچیچ پیش از شروع جام جهانی گفت: با برخی از کشور‌ها و تیم‌های ملی مورد نظر مذاکراتی با همکاری امور بین الملل فدراسیون صورت گرفته و نتایجی هم به‌دست آمده، اما هنوز برگزاری هیچ مسابقه‌ای قطعی نشده است.

کد خبر: ۱۲۶۷۸۵
۰۸:۲۲ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

هنوز هیچ بازی دوستانه‌ای برای تیم‌ملی قطعی نشده است

دیدارنیوز: مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت رایزنی در خصوص انجام بازی‌های تدارکاتی مورد نظر برای تیم ملی ادامه دارد، اما هنوز در این خصوص توافق نهایی صورت نگرفته است.

اصلی‌ترین مساله درباره تیم ملی فوتبال در فاصله چند ماه تا جام جهانی قطر موضوع بازی‌های تدارکاتی است. در این خصوص فدراسیون فوتبال تلاش‌هایی را انجام داده و در حال رایزنی با کشور‌های مختلف است.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال درباره برنامه‌های آماده سازی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرده است. مدیر تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند با فراهم نمودن زمینه‌های لازم امکان برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم ملی را فراهم کند. بر همین اساس با برخی از کشور‌ها و تیم‌های ملی مورد نظر مذاکراتی با همکاری امور بین الملل فدراسیون صورت گرفته و نتایجی هم به‌دست آمده، اما هنوز برگزاری هیچ مسابقه‌ای قطعی نشده است.

مدیر تیم ملی فوتبال صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: تلاش ما این است که از تمامی فرصت‌های موجود و فیفا‌دِی‌های پیش روی تا پیش از آغاز جام جهانی به بهترین شکل استفاده کنیم و بر همین اساس با تایید و نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی حریفان مورد نظر تیم ملی انتخاب خواهند شد، اما هنوز هیچ‌کدام از حریفان و بازی‌های تدارکاتی در اردو‌های پیش روی قطعی نشده‌اند.

استیلی در پایان گفت: مطرح شدن نام برخی از کشور‌ها و گمانه‌زنی در این خصوص کاملا طبیعی است، اما زمانی‌که برگزاری بازی‌های مورد نظر قطعی شود در این خصوص اطلاع رسانی از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی