تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ویس‌کرمی: تصمیم باز بودن مدارس انتخاب بین بد و بدتر بود

مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تعطیل نشدن مدارس با وجود آلودگی شدید هوا گفت: در حال حاضر در شرایط بین خوب و بد قرار نداریم بلکه در شرایط بین بد و بدتر قرار داریم.

کد خبر: ۱۲۶۷۸۳
۰۸:۰۹ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

ویس‌کرمی: تصمیم باز بودن مدارس انتخاب بین بد و بدتر بود

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با تعطیل نشدن مدارس، وزارت آموزش و پرورش در وضعیت انتخاب بین بد و بدتر قرار دارد نه انتخاب بین خوب و بد.

مهرداد ویس کرمی، درباره آلودگی هوا و وجود گرد و خاک در استان‌های مختلف در روز‌های اخیر و تعطیل نکردن مدارس بیان کرد: جلساتی در مورد آلودگی هوا تشکیل شده و نهاد‌های ذیربط تصمیم گرفتند که مدارس باز باشد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه تصریح کرد: در مورد مدارس به طور طبیعی حساسیت‌هایی وجود دارد، ولی متاسفانه در حال حاضر در شرایط بین خوب و بد قرار نداریم بلکه در شرایط بین بد و بدتر قرار داریم. بدتر این است که مدارس تعطیل باشند و ادامه آسیب‌های جدی که با توجه به غیر حضوری بودن کلاس‌ها به وجود آمده بود، ادامه پیدا کند و بد این است که با رعایت مسائل ایمنی مدارس باز باشد.

ویس کرمی افزود: با توجه به اینکه اکثر دانش آموزان بحمدالله سالم و جوان هستند، شاید بر این اساس بین بد و بدتر این تصمیم گرفته شده است. مساله مهم این است که باید به خانواده‌ها توصیه کرد بچه‌ها را توصیه به رعایت کنند و البته با توجه به ماسک‌هایی که به دلیل کرونا زده می‌شود، این مساله بیشتر رعایت می‌شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش در شرایط بین بد و بدتر قرار دارد و از سویی متولی آموزش کشور است و استانداری باید تصمیم می‌گرفت که چه کار کند.

ویس کرمی خاطرنشان کرد: شرایط سختی با توجه به کمبود بارندگی‌ها داریم با توجه به اینکه در فصل بارندگی قرار داریم اما، بعد از تعطیلات نوروز حتی در غرب کشور و در خیلی از نقاط کشور بارندگی نداشتیم و این باعث شده که نقاط کانونی ریزگرد‌ها فعال شوند و از سوی دیگر وضعیت ترکیه، خشکسالی و عدم بارندگی باعث شده که شاید امسال در کنار کم آبی که یکی از مشکلات جدی کشور خواهد بود و به تبع آن برق، بحث ریزگرد‌ها نیز از سال قبل جدی‌تر شود و گویا با این موضوع نیز باید مانند کرونا و گرانی به مرور عادت کنیم.

وی در رابطه با اینکه آیا کمیسیون آموزش در رابطه با تعطیلی مدارس نظری دارد یا نه؟ گفت: این‌ها مسائل اجرایی است و کمیسیون تا زمانی که مساله خاصی پیش نیاید در کار دولت طبق قانون اساسی دخالت نمی‌کند، ولی اگر تخلف و کوتاهی صورت گرفته باشد طبیعتا کمیسیون آموزش پیگیری خواهد کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش حضور یافتند و بیش از دو ساعت دغدغه‌های نمایندگان را شنیدند و امیدواریم از این به بعد نیز ادامه داشته باشد که الحمدلله اقدامات خوبی توسط آقای نوری وزیر آموزش و پرورش در حال انجام است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی