تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

ترقی: بدنه دولت هنوز «انقلابی» نیست!

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد که نارضایتی‌ها به این دلیل است که هنوز بدنه دولت در اختیار نیرو‌های انقلابی نیست.

کد خبر: ۱۲۶۷۸۲
۰۸:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

ترقی: بدنه دولت هنوز «انقلابی» نیست!

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هنوز بدنه دولت در اختیار نیرو‌های انقلابی نیست و به خاطر همین برخی نارضایتی‌ها وجود دارد.

حمیدرضا ترقی، با اشاره به اولویت‌های جریان اصولگرا در سال جاری اظهار کرد: اصولگرایان در سال جاری باید با وحدت و انسجام بیشتر به دولت کمک کنند تا دولت بتواند وعده‌های خود را عملی کند و مردم طعم شیرین مدیریت انقلابی را بچشند. البته طبیعی است که تعامل با دولت مستلزم این است که دولت هم به نیرو‌های انقلابی بها بدهد و استفاده بیشتری از آن‌ها داشته باشد.

وی ادامه داد: هنوز بدنه دولت هنوز در اختیار نیرو‌های انقلابی نیست و همان نیرو‌های گذشته حضور دارند که نوعا گوش به فرمان دولت هم نیستند و به خاطر همین برخی نارضایتی‌ها هنوز وجود دارد.

این فعال سیاسی همچنین درباره دلیل برخی انتقادات از سوی اصولگرایان به دولت تصریح کرد: اصولا نیرو‌های انقلابی و اصولگرا هیچ گاه به خاطر اینکه دولت از جریان خودشان است، نگاه نقادانه خود را کنار نگذاشته‌اند. الان هم اگر اشکالی ببینند آن را تذکر داده و خواستار اصلاح آن می‌شوند. در مورد برجام هم انتقاد‌ها با این هدف است که مطالبات صددرصدی اعلام شود تا دولت در مذاکرات از پشتوانه و قدرت چانه زنی خوبی برخوردار شود و حداقل ۸۰ درصد مطالبات ایران را بدست آورد.

ترقی در پایان با بیان اینکه عملکرد دولت به پای اصولگرایان نوشته می‌شود، گفت: رئیس جمهور از ابتدا تاکید کرد که براساس تکیه به جریان سیاسی خاصی رای نیاورده است. درست است که نیرو‌های انقلاب و تشکل‌های اصولگرا از رئیس جمهور حمایت کردند، ولی او به کسی قولی نداد که از آن‌ها در دولت استفاده کند، به طور طبیعی با توجه به اینکه دولت همسو با جریان اصولگرا است، عملکردش به حساب نیرو‌های انقلاب گذاشته می‌شود و به همین د لیل اصولگرایان نسبت به عملکرد دولت حساس هستند و اگر اشکالی ببینند، با تذکر و نقد به دنبال اصلاح آن برای بهبود عملکرد دولت هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی