تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رئیس‌جمهور به ورامین سفر می‌کند

حسین نوش‌آبادی، نماینده مردم ورامین در مجلس، از سفر آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا خبر داد و گفت که این سفر در ادامه سفرهای استانی رئیس جمهور است که در آینده‌ای نزدیک و در ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۲۶۷۲۵
۱۲:۳۹ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱

رئیس‌جمهور به ورامین سفر می‌کند

دیدارنیوز: نماینده مردم ورامین در مجلس از سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، از سفر آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا خبر داد و گفت: این سفر در ادامه سفرهای استانی رئیس جمهور است که در آینده‌ای نزدیک و در ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این سفر مسائل متعدد اقتصادی، عمرانی، امنیتی فرهنگی و بهداشتی و درمانی پیگیری خواهد شد، افزود: حدود ۸۰۰ هزار نفر در این شهرستان‌های استان تهران زندگی می‌کنند و از طرفی هم با توجه به مهاجر پذیر بودن این شهرستان سالانه به جمعیت آن اضافه می‌شود که لازم است از ابعاد مختلف که ذکر شد به این شهرستان‌ها توجه شود.

نماینده ورامین در مجلس با بیان اینکه یکی از معضلات در این شهرستان مشکل حمل و نقل است، ادامه داد: بسیاری از مردم ورامین، قرچک و پیشوا در تهران شاغل هستند و روزانه حدود ۲۰۰ هزار سفر بین این شهرستان‌ها و تهران انجام می‌شود که باید فکری به حال بهتر شدن وضعیت تردد آن‌ها کرد در نتیجه باید رفت و آمد ریلی و جاده‌ای ساماندهی شود.

نوش‌آبادی ادامه داد: لذا با توجه به اهمیت موضوع یکی از مصائل در سفر رئیس جمهور رسیدگی به وضعیت حمل نقل در این شهرستان‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان از کمترین امکانات بهداشتی و درمانی برخوردار هستند، گفت: موضوع دیگر که در سفر آیت الله رئیسی به این شهرستان‌ها پیگیری خوهد شد موضوع توسعه و ساماندهی وضعیت بهداشت و درمان است که تلاش خواهیم کرد برای بیمارستان شهرستان پیشوا ردیف ملی در نظر گرفته شود.

نماینده ورامین در مجلس با تاکید بر اینکه با سفر رئیس جمهور به این شهرستان‌ها تلاش خواهیم کرد پروژه‌های نیمه تمام را تعیین تکلیف کنیم، گفت:مسائل امنیتی و تامین آب کشاورزی از دیگر موضوعاتی است که در سفر رئیس جمهور به این شهرستان‌ها با آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی