تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
در شب برد مهم سپاهان و تساوی فولاد رقم خورد

رفتار عجیب صداوسیما با نمایندگان ایران

در حالی که بار‌ها صداوسیما بر طبل ملی بودن بازی‌های تیم‌های باشگاهی ایران در آسیا کوبیده است، نحوه پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نشان داد این تنها شعاری است دهان‌پر‌کن چراکه از چند روز مانده به شروع رقابت‌ها صداوسیما برنامه‌ای برای پخش مسابقات دو تیم فولاد و سپاهان از شبکه‌های سراسری نداشت و وقتی با اعتراض تیم‌ها و هواداران و بینندگان مواجه شد در اقدامی عجیب پخش بازی سپاهان را به شبکه تهران سپرد!

کد خبر: ۱۲۶۶۶۵
۰۸:۴۰ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱

رفتار عجیب صداوسیما با نمایندگان ایران

دیدارنیوز: لیگ قهرمانان آسیا با کسب یک برد ارزشمند و یک تساوی قابل قبول برای نمایندگان فوتبال ایران رسما شروع به کار کرد.

تیم فوتبال سپاهان در نخستین دیدار از گروه ۴ رقابت‌ها، جایی که تیم‌های پاختاکور، التعاون و الدوحیل حضور دارند به مصاف نماینده ازبکستان رفت. نماینده کشورمان در این دیدار ابتدا با گل دراگان چران از حریف عقب افتاد، اما در نیمه دوم با به راه انداختن یک توفان ۴۵ دقیقه‌ای سه بار دروازه حریف را گشود و درنهایت با برد ارزشمند ۳ بر یک زمین بازی را ترک کرد. در این رقابت شهریار مغانلو بریس کرد و دیگر گل شاگردان نویدکیا را محمدرضا حسینی وارد دروازه حریف کرد. در دیگر مسابقه این گروه التعاون میزبان رقابت‌های گروه دست به کار بزرگی زد و الدوحیل پرستاره را شکست داد.

نویدکیا سرمربی سپاهان بعد از نخستین برد آسیایی در این فصل لیگ قهرمانان درباره بازی گفت: «درست است که تیم من برده ولی دلم می‌خواهد واقعیت‌های فوتبال را بگویم. ما یک نیمه اولِ فوق‌العاده بد را داشتیم. از لحاظ نظم تاکتیکی خیلی بد بازی کردیم. هافبک‌های‌مان خیلی خیلی به مدافعین نزدیک بودند و فضا‌های خیلی زیادی را از دست دادیم و برای تیمی مانند سپاهان اصلا خوب نبود.

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم در نیمه دوم بچه‌های‌مان نسبت به نیمه اول خیلی بهتر بازی کردند و موقعیت‌های خیلی زیادی به دست آوردند و حتی می‌توانستیم خیلی بهتر از این ببریم. از واقعیت هم نگذریم که آن‌ها نیز یکی، دو موقعیت فوق‌العاده خوب داشتند که ممکن بود ما را دچار مشکل کنند. ولی روی هم رفته، باید مشکلاتی که در نیمه اول داشتیم؛ امیدوارم که بتوانیم در دیدار‌های بعد، عملکرد و شرایط بهتری داشته باشیم. از بازیکنان به دلیل زحمتی که کشیدند، تشکر می‌کنم.» فولاد نماینده دیگر فوتبال ایران بود که پنجشنبه شب و مقابل تیم الغرافه قطر به میدان رفت. حضور آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال و سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش فوتبال ایران در تیم قطری از نکات جالب توجه این بازی بود. رقابتی که درنهایت با وجود برتری فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دیگر دیدار این گروه آخال ترکمنستان و شباب الاهلی امارات که از مهدی قائدی در ترکیب استفاده می‌کرد و احمد نوراللهی را خارج از لیست قرار داده بود به تساوی یک-یک رسیدند. با این نتایج می‌توان گفت وضعیت گروه از همین روز نخست مسابقات پیچیده شده است.

از اتفاقات حاشیه‌ای این دو مسابقه فوتبال ایران نحوه پوشش مسابقات بود که صدای اعتراض طرفداران دو تیم و فوتبالدوستان را درآورد. در حالی که بار‌ها صداوسیما بر طبل ملی بودن بازی‌های تیم‌های باشگاهی ایران در آسیا کوبیده است، نحوه پخش مسابقات نشان داد این تنها شعاری است دهان‌پر‌کن چراکه از چند روز مانده به شروع رقابت‌ها صداوسیما برنامه‌ای برای پخش مسابقات دو تیم فولاد و سپاهان از شبکه‌های سراسری نداشت و وقتی با اعتراض تیم‌ها و هواداران و بینندگان مواجه شد در اقدامی عجیب پخش بازی سپاهان را به شبکه تهران سپرد! بازی فولاد و الغرافه هم از شبکه ورزش پخش شد.

فردا یکشنبه نمایندگان ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود می‌روند: فولاد مقابل شباب الاهلی و سپاهان مقابل الدوحیل. کاش صداوسیما از همین حالا برنامه‌ریزی مناسب برای پخش بازی‌های نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را در دستور کار قرار دهد.

مرضیه حسین‌خانی - روزنامه اعتماد

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی