تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نوسان دمای تهران تا اواسط هفته آینده؛ باد شدید و گردوخاک در راه است

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات به‌ویژه امروز و روز یکشنبه (۱۹ و۲۱ فروردین) همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید و خیزش موقت گردوخاک به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۶۶۵۱
۱۵:۴۶ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۱

نوسان دمای تهران تا اواسط هفته آینده؛ باد شدید و گردوخاک در راه است

دیدارنیوز: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، نیمه ابری تا ابری وهمراه با وزش باد شدید افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات به‌ویژه امروز و روز یکشنبه (۱۹ و۲۱ فروردین) همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید و خیزش موقت گردوخاک به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود که از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه (۲۰ تا ۲۱ فروردین) در بعضی ساعات به‌ویژه در بخش‌های شمالی با رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد با بارش تگرگ همراه است.

امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ فروردین) به‌ویژه امروز به دلیل افزایش ذرات معلق و گردوخاک کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. از لحاظ دمایی امشب افزایش نسبی دما، شنبه شب و یکشنبه کاهش نسبی دما و دوشنبه و سه شنبه (۲۲ و ۲۳ فروردین) افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین) نیمه ابری و غبارآلود، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر به تدریج ابری و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۱ فروردین) صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی