تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ۴۰ تیم واکنش سریع در جست‌وجوی هلی‌کوپتر +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ۴۰ تیم واکنش سریع در جست‌وجوی هلی‌کوپتر +ویدیو

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

«زیرخاکی۳» پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی در تلوبیون شد

زیرخاکی ۳ تولید مرکز سیمافیلم که از شبکه یک سیما پخش شد، با سه میلیون و ۱۹ هزار و ۷۹۹ بازدید (میانگین هر قسمت ۲۰۱ هزار بازدید) پرمخاطب‌ترین سریال نوروز امسال در تلوبیون شد.

کد خبر: ۱۲۶۶۳۷
۱۴:۱۷ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۱

«زیرخاکی۳» پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی در تلوبیون شد

دیدارنیوز: در میان سریال‌های نوروزی، «زیرخاکی ۳» تولید مرکز سیمافیلم پرمخاطب‌ترین سریال نوروز امسال در تلوبیون شد.

زیرخاکی ۳ تولید مرکز سیمافیلم که از شبکه یک سیما پخش شد با سه میلیون و ۱۹ هزار و ۷۹۹ بازدید (میانگین هر قسمت ۲۰۱ هزار بازدید) پرمخاطب‌ترین سریال نوروز امسال در تلوبیون شد. کلیپ‌های برگزیده این سریال هم نزدیک به ۷۰۵ بار تماشا شدند.

سریال نجلا ۲ شبکه سه سیما با یک میلیون و ۸۹۶ هزار و ۵۲۳ بازدید (میانگین هر قسمت ۱۴۶ هزار بازدید)، سریال دردسر‌های شیرین شبکه پنج سیما با ۷۸۳ هزار و ۴۹۲ بازدید (میانگین هر قسمت ۵۶ هزار بازدید) و سریال خداداد شبکه دو سیما با ۵۶۵ هزار و ۳۶۲ بازدید (میانگین هر قسمت ۳۸ هزار بازدید) در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، زیرخاکی۳ با ۶۹.۲ درصد مخاطب و رضایت ۸۶.۳ درصدی، عنوان پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی سال ۱۴۰۱ را از آن خود کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی