تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

هواپیمای باری حین فرود اضطراری در کاستاریکا از وسط نصف شد

فرود اضطراری بوئینگ-۷۵۷، یک هواپیمای باری حامل بسته‌های پستی در کاستاریکا اگرچه باعث نصف شدن آن شد، اما تلفات جانی در پی نداشت و تنها منجر به تعطیلی موقت فرودگاه شد.

کد خبر: ۱۲۶۶۱۶
۱۲:۰۷ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۱

هواپیمای باری حین فرود اضطراری در کاستاریکا از وسط نصف شد

دیدارنیوز: یک هواپیمای باری حامل بسته‌های پستی، روز پنجشنبه ۷ آوریل حین فرود اضطراری در باند فرودگاهی در کاستاریکا، از وسط نصف شد. به‌گفته مقامات فرودگاه سن‌خوزه، این سانحه تلفات جانی نداشت، اما باعث تعطیلی موقت فرودگاه شد.

رئیس گروه امداد کاستاریکا از سلامتی دو سرنشین این هواپیما خبر داده است. هر دو خدمه ملیت گواتمالایی دارند و برای انجام معاینات تکمیلی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این هواپیما که یک بوئینگ-۷۵۷ متعلق به گروه آلمانی دی‌اچ‌ال DHL بود، حدود ۲۵ دقیقه بعد از برخاستن از فرودگاه سن‌خوزه به مقصد گواتمالا دچار مشکل فنی در سیستم هیدرولیک شد و خلبان در تماس با برج مراقبت درخواست بازگشت به فرودگاه مبدا را کرد.

در حین فرود اضطراری، حوش و حوش ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه (بوقت اروپای مرکزی) این هواپیمای بوئینگ از باند خارج شد و تلاش خلبان در باند کوتاه این فرودگاه برای کنترل هواپیما به نتیجه نرسید. این حادثه موجب مختل شدن چندین ساعته فرودگاه و تاخیر در پرواز‌های ورودی و خروجی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی