
چند روز قبل گزارشی را در باره ی خرابی تلفن ثابت در دیدارنیوز منتشر کردم ، در این گزارش آمده بود شخصی قطعی تلفن ثابت خود را در خیابان فرهنگیان، کوچه ی شهید حسن جوانمرد ( لاهیجان ) به مرکز خرابی تلفن ( ۲۰۱۱۷) اطلاع
می دهد، پس از ۲۴ ساعت پیامکی برای شخص مورد نطر ارسال
می شود مبنی براینکه خرابی تلفن شما رفع شد اما در عمل، تلفن قطع بود.مشترکان مورد نظر با پیگیری و دنبال کردن کابل تلفن متوجه
می شوند که چند متری از کابل در خیابان اصلی بریده شده است،بعد از دریافت این گزارش برای رفع مشکل چاره ای جز تماس با مدیران مخابرات نداشتیم ، متاسفانه هیچکدام از مدیران ذیربط استان به تماس های مکرر من جواب ندادند جز مدیر روابط عمومی مخابرات استان که با ارسال یک پیامک اعلام کردند در جلسه هستند و نمی توانند پاسخ بدهند البته بعد از جلسه هم پاسخ ندادند ...
گزارش مستند و واقعی ما از قطع تلفن چندین خانوار، در پایگاه تحلیلی و خبری دیدارنیوز منتشر می شود و لینک آن را هم برای مدیران و اصحاب رسانه ارسال
می کنم ، ساعت ۲۲ همان شب آقای متین فر رئیس مخابرات لاهیجان با بنده تماس گرفتند قول مساعد دادند تا صبح روز بعد مشکل را رفع کنند .
*صبح روز گذشته همکاران مخابرات در محل حاضر شدند و قطعی ۱۰ متر از کابل بریده شده را ترمیم و خطوط تلفن های ثابت چند خانوار وصل شد.*
البته این سوال بدون پاسخ ماند : *چرا مرکز خرابی تلفن قبل از تحویل بوق به مشترکان می گوید : مشکل خرابی تلفن شما رفع گردید؟*
تشکر از رئیس مخابرات لاهیجان که به سرعت پس از انتشار گزارش مستند مشکل قطعی تلفن ثابت چند خانوار را رفع کرد و تذکر به مدیران که باید برفعالیت ها نظارت دقیق داشته باشند و همواره پاسخگو...
✍️سیدمحمد جعفرنژاد