تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نظر وزیر آموزش و پرورش درخصوص سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

وزیرآموزش و پرورش، «سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی» را مرکز فرماندهی برنامه‌ریزی درسی دانست و گفت: برای تقویت برنامه‌های این سازمان باید زمینه مشارکت و تعامل سازمان با همه بخش‌های وزارت آموزش و پرورش و همه ارکان تعلیم و تربیت فراهم شود.

کد خبر: ۱۲۶۴۷۰
۱۰:۱۸ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱

نظر وزیر آموزش و پرورش درخصوص سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

دیدارنیوز ـ یوسف نوری در دیدار با همکاران سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با تاکید بر ماموریت‌های این سازمان در تحقق اهداف تربیتی نظام تعلیم و تربیت، اظهارکرد: فعالیت‌های این سازمان در ابعاد مختلف از جمله «تولید محتوای برنامه درسی»، «ارائه معیار‌های طراحی محیط تربیتی»، «مواد و محصولات آموزشی» و ... نقش و اهمیت بسیار مهمی دارد.

نوری افزود: برنامه‌ریزی درسی شامل مبانی، اهداف، روش‌های اجرا، محتوای درسی و ارزشیابی امری بسیار سخت و زمان‌بر است و انتظارات جامعه از سازمان پژوهش بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: این سازمان به عنوان یک مرکز فرماندهی برنامه درسی حتی زمان و فضا را نیز باید برنامه‌ریزی کند و در این راستا لازم است زمینه مشارکت و تعامل سازمان پژوهش با همه بخش‌های وزارت آموزش و همه ارکان تعلیم و تربیت فراهم شود.

وزیرآموزش و پرورش در پایان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، در خصوص درج رمزینه پاسخ سریع در کتاب‌های درسی، گفت: علاوه براین، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی باید برای تقویت و رونق‌بخشی جشنواره‌های فیلم رشد و تولید محتوای الکترونیک نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه این نشست حجت السلام والمسلمین علی لطیفی، با اشاره به شعار سال جدید بر عزم این سازمان برای ایجاد امید، روشنگری، جهاد تبیین، تحول در برنامه درسی و روش‌های یادگیری و یاددهی تأکید کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی