تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
طارمی و سردار تفاوت را رقم خواهند زد

برانکو: ایران می‌تواند یک شگفتی بزرگ در جام‌جهانی باشد

برانکو سرمربی سابق تیم‌ملی و باشگاه پرسپولیس، معتقد است که ایران در آستانه جام جهانی قطر به طور فوق‌العاده‌ای تیم متعادلی است و می‌تواند یک شگفتی بزرگ در جام جهانی باشد.

کد خبر: ۱۲۶۳۹۷
۱۳:۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

برانکو: ایران می‌تواند یک شگفتی بزرگ در جام‌جهانی باشد

دیدارنیوز: برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس همچنان از هواداران تیمی است که به او در دنیای فوتبال اعتبار داد.

برانکو که در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی در قطر حاضر بود در گفتگو با سایت موندو کرواسی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران بهترین تیم قاره آسیاست و نخستین تیمی بود که سهمیه جام جهانی را از این قاره گرفت. این تیم تجربه زیادی در سطح بین‌المللی دارد و عملکرد بسیار قدرتمندانه‌ای در مرحله انتخابی جام جهانی ارائه کرد.

وی افزود: تیم ملی ایران دو مهاجم دارد که هر سرمربی در جهان آرزو می‌کند که آن‌ها در تیم او بازی کنند؛ درباره مهدی طارمی مهاجم پورتو و سردار آزمون که به تازگی از زنیت روسیه به بایر لورکوزن آلمان پیوسته حرف می‌زنم. آن‌ها می‌توانند تفاوت را رقم بزنند و با یک حرکت هر مشکلی را حل کنند. ایران به طور فوق‌العاده‌ای تیم متعادلی است و می‌تواند یک شگفتی بزرگ در جام جهانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: کشور من کرواسی است، اما علاوه بر مسابقات تیم ملی کشورم، بازی‌های قطر، ایران و صربستان را هم در این مسابقات دنبال می‌کنم.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی