تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

هزینه حفاظت از پسر بایدن؛ ۳۰ هزار دلار در ماه!

طبق نوشته یک روزنامه انگلیسی، سرویس مخفی آمریکا برای حفاظت از هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا ماهانه بیش از ۳۰ هزار دلار بابت اجاره "عمارت مالیبو" پرداخت می‌کند.

کد خبر: ۱۲۶۳۶۳
۱۱:۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

هزینه حفاظت از پسر بایدن؛ ۳۰ هزار دلار در ماه!

دیدارنیوز: سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا ماهانه بیش از ۳۰ هزار دلار بابت اجاره "عمارت مالیبو" پرداخت می‌کند تا از هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا محافظت کند.

به نوشته روزنامه گاردین، سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا یک ملک به سبک اسپانیایی را برای محافظت از هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اجاره کرده است؛ ملکی که گفته می‌شود "منظره زیبایی رو به اقیانوس" و "تفرجگاه و استراحتگاهی" در داخلش دارد. این ملک شامل امکانات مختلفی از جمله شش اتاق‌خواب، شش سرویس بهداشتی، یک باشگاه ورزشی، اتاق مهمان، استخر و سونا است.

براساس منابع آگاهی که با ای‌بی‌سی نیوز گفتگو کردند، سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا این ملک را انتخاب کرده که تا حد ممکن به بایدن نزدیک باشد.

اکنون با تمام این تفاسیر، استفاده از وجوه مالیات‌دهندگان برای محافظت از خانواده رئیس‌جمهوری آمریکا زیر ذره‌بین می‌رود.

در طول ریاست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، سرویس مخفی این کشور اعلام کرد که بودجه این سرویس برای حفاظت از خانواده رئیس جمهوری رو به اتمام است. در اولین سال از ریاست ترامپ، این سرویس درخواست مبلغ اضافی ۶۰ میلیون دلار را کرد تا چنین وظایفی را انجام دهد.

سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا طبق قانون موظف است هر آنچه را برای اجاره املاک لازم است، بپردازد. روسای جمهوری آمریکا می‌توانند پس از ترک ریاست خود نیز از حمایت این سرویس امنیتی برخوردار شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی