تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

کمکی که نوید محمدزاده به دانشجویانِ برگزیده می‌کند

نمایش «شبِ شک» برنده تندیس بازیگر نقش اول مرد و کارگردانی از بیست‌وسومین جشنواره تئاتر دانشگاهی، این روز‌ها به تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد است.

کد خبر: ۱۲۶۱۹۲
۰۸:۵۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

کمکی که نوید محمدزاده به دانشجویانِ برگزیده می‌کند

دیدارنیوز ـ «شبِ شک» نام نمایشی به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده است که در بیست‌وسومین جشنواره تئاتر دانشگاهی موفق به کسب تندیس بازیگر نقش اول مرد و تندیس کارگردانی شد.

در خلاصه داستان این نمایش که از ۱۴ فروردین در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته، آمده است: «سه نفر در شرکت اصلی کار می‌کنند و ماجرا‌هایی بین آن‌ها اتفاق می‌افتد. یکی از اعضای شرکت اصلی می‌خواهد استعفا دهد. رییس مخالف است، ولی آبدارچی که کلید‌ها هم دست اوست نظری ندارد؛ بنابراین یکی از اعضای شرکت اصلی که می‌خواهد استعفا بدهد، باید نظر آبدارچی را جلب کند و...»

«شبِ شک» با بازی نیما شکیبایی، محمدحسین خادمی و امیرحسین بریمانی تا پنجم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۹ با مدت زمان ۵۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی