تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
برخورد قانونی با روزه خواران در انظار عمومی

دادستان کل کشور: تظاهر به روزه خواری در خودرو جرم است

منتظری، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: کسانی که به هر دلیل روزه نیستند می‌بایست از تظاهر به روزه خواری خودداری نمایند و تظاهر به روزه خواری در خودرو نیز مشمول برخورد قانونی خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۶۰۷۱
۱۰:۴۲ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۱

دادستان کل کشور: تظاهر به روزه خواری در خودرو جرم است

دیدارنیوز: دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی گفت: کسانی که به هر دلیل روزه نیستند می‌بایست از تظاهر به روزه خواری خودداری نمایند و در صورت ارتکاب تحت عنوان اقدام به جرم مشهود با آنان برخورد قانونی لازم صورت گیرد و از آنجا که اتومبیل حریم خصوص تلقی نمی‌شود تظاهر به روزه خواری در خودرو نیز مشمول برخورد قانونی خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در نامه‌ای خطاب به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت حفظ حرمت این ماه بزرک تاکید کرده و خواستار اقدامات پیشگیرانه در خصوص عدم روزه خواری در ملا عام و برخورد با حرمت شکنان شد.

در این نامه آمده است: با توجه به وظایف مصرحه در اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی و تکالیف مقرر در آئین دادرسی کیفری و لزوم اهتمام بیشتر به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حفظ شعائر دینی، موارد ذیل جهت اطلاع و ابلاغ به مبادی ذیربط و عنداللزوم اقدام لازم اعلام می‌گردد:

از طریق رسانه‌های عمومی حرمت روزه خواری در ملأ عام و انظار عمومی مورد تاکید قرار گیرد و کسانی که به هر دلیل روزه نیستند می‌بایست از تظاهر به روزه خواری خودداری نمایند و در صورت ارتکاب تحت عنوان اقدام به جرم مشهود با آنان برخورد قانونی لازم صورت گیرد و از آنجا که اتومبیل حریم خصوص تلقی نمی‌شود تظاهر به روزه خواری در خودرو نیز مشمول برخورد قانونی خواهد بود.

موکدا دستور فرمایید پلیس نظارت بر اماکن عمومی ضمن نظارت بر مراکز فروش مواد غذایی در سطح شهر‌ها بویژه در پایانه‌های حمل و نقل، رویکرد اصلی خود را آموزش، تذکر و ارشاد قانونی قرار داده و در صورت عدم تاثیر اقدامات پیشگیرانه، برخورد مناسب قانونی با حفظ کرامت انسانی بعمل آورد.

بدیهی است دادستان‌های محترم سراسر کشور موظف به همکاری و حمایت از ضابطین و آمرین به معروف خواهند بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی