تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
از نظر من انگلیس یکی از بخت‌های قهرمانی در این جام است

جلالی: می‌توانیم حریف قدری برای آمریکا باشیم

مجید جلالی، کارشناس فوتبال ایران معتقد است که تیم اسکوچیچ می‌تواند حریف قدری برای آمریکا باشد و انگلیس را یکی از بخت‌های قهرمانی در جام جهانی می‌داند.

کد خبر: ۱۲۶۰۷۰
۱۰:۳۶ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۱

جلالی: می‌توانیم حریف قدری برای آمریکا باشیم

دیدارنیوز: کارشناس فوتبال ایران می‌گوید که تیم ملی در جام‌جهانی در گروه خوبی قرار گرفته است.

مجید جلالی، درباره هم‌گروه شدن تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس، آمریکا و یکی سه تیم اوکراین، ولز و اسکاتلند، اظهار کرد: در گروه خوبی قرار گرفتیم. گروه ما سخت نیست و خیلی ساده هم نیست. نکته مهم این است که ما با مدل فوتبال آمریکا کاملا آشنا هستیم و می‌توانیم اطلاعات زیادی بگیریم. درباره فوتبال انگلیس هم اطلاعات کافی داریم. تیم سوم هم تیمی از بین تیم‌های درجه دو اروپا خواهد بود. به اعتقاد من صعود از گروه برای ما شدنی است. البته صعود از گروه به این سادگی که می‌گوییم نیست، اما اگر برنامه آماده سازی خوبی داشته باشیم می‌توانیم از گروه صعود کنیم. ضمن اینکه سایر تیم‌های آسیایی را ببینید که در گروه‌های سخت‌تری قرار گرفته‌اند.

او در ادامه گفت: از نظر من انگلیس یکی از بخت‌های قهرمانی در این جام است. انگلیس تیمی در حال پیشرفت است. ما حتی برابر این تیم می‌توانیم بازی خوبی انجام بدهیم. بازیکنان ما در انگلیس بازی کرده‌اند و شرایط فوتبال این کشور را می‌شناسند. آن‌ها فوتبال فیزیکی بازی نمی‌کنند و فوتبال روتین و مهارتی دارند. ما می‌توانیم برابر این تیم هم بازی خوبی انجام بدهیم. آمریکا هم برابر بازیکنان ما ضعف دارد و ما می‌توانیم برابر این تیم هم عمکرد خوبی داشته باشیم.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه درباره اینکه بازی اول ایران برابر انگلیس خواهد هم بود هم گفت: این موضوع عالی است. بازیکنان به خاطر اینکه مسابقاتی باشگاهی را می‌گذرانند و بعد به تیم ملی اضافه می‌شوند، در اولین بازی به دنبال هماهنگی هستند. ما می‌توانیم فرصت خوبی داشته باشیم تا برابر این تیم موفق باشیم.

وی درباره شرایط آماده سازی تیم ملی برای جام‌جهانی هم گفت: تقویم لیگمان را باید زود اعلام کنیم و به اعتقاد من باید طوری کار کنیم که ۴۰ روز قبل از جام جهانی، نیم فصل ما باشد. شاید این موضوع کار را برای باشگاه‌ها سخت کند، اما تیم ملی فرصت کافی دارد تا آماده شود. شاید هم طرح دیگری باشد که مثلا بازی‌ها در نیم فصل تمام نشود و ادامه لیگ به بعد از جام‌جهانی موکول شود.

جلالی در ادامه گفت: آمریکا در مقدماتی خیلی مقتدر صعود نکرد. ما می‌توانیم حریف خوب و قدری برای این تیم باشیم. تیم ما باید برنامه ریزی خوبی برای آماده سازی داشته باشد تا بازی‌های خوبی انجام بدهیم. اگر در راه آماده سازی حداقل ۵ بازی دوستانه داشته باشیم این موضوع به ما کمک خواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی