تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

فعالیت شبانه‌روزی «میدان بهمن» برای تامین گوشت مرغ

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از فعالیت شبانه‌روزی «میدان بهمن» برای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز شهروندان در روز ۱۳ فروردین خبر داد.

کد خبر: ۱۲۵۹۶۸
۱۴:۰۶ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱

فعالیت شبانه‌روزی «میدان بهمن» برای تامین گوشت مرغ

دیدارنیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از فعالیت شبانه‌روزی «میدان بهمن» برای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز شهروندان در روز ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تقاضای گوشت مرغ از سوی خانواده‌ها در ایام پایانی تعطیلات عید و روز طبیعت، «میدان بهمن» به عنوان مرکز عمده تأمین گوشت مرغ مصرفی شهر تهران، فردا جمعه باز و آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

ایوب فصاحت با اعلام اینکه به رغم تعطیلی کشتارگاه‌ها در روز‌های جمعه، تمام امکانات و توان خود را برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان به کار گرفته‌ایم، افزود: به این منظور، علاوه بر فعالیت ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره بار تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه فردا، میدان بهمن نیز به صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود تا پاسخگوی افزایش تقاضای گوشت مرغ توسط خانواده‌ها باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این سازمان، تأمین ارزاق و مایحتاج ضروری مورد نیاز شهروندان را از اصلی‌ترین اولویت‌های خود می‌داند، خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بازار و تعدیل و تثبیت قیمت کالا‌های اساسی، علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، عرضه گسترده محصولات تنظیم بازار، مواد پروتئینی، برنج، حبوبات و دیگر کالا‌های مورد نیاز خانواده‌ها در میادین میوه و تره بار ادامه می‌یابد.

برچسب ها: گوشت مرغ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی