تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کشف ۴۰۰ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی طی روز گذشته

به گفته سردار سهراب بهرامی، فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، طی روز گذشته انواع جرایم اقتصادی به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد ریال در سراسر کشور کشف شده است.

کد خبر: ۱۲۵۹۶۵
۱۳:۵۱ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱

کشف ۴۰۰ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی طی روز گذشته

دیدارنیوز: فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف انواع جرایم اقتصادی به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد ریال در سراسر کشور خبر داد.

سردار سهراب بهرامی، در این باره اظهار کرد: در راستای ادامه اجرای طرح‌های مقابله با انواع جرایم اقتصادی، کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی محل‌های دپو و مراکز توزیع کالا‌های قاچاق را شناسایی و با همکاری سایر رده‌های انتظامی و مرزبانی در بازدید و بازرسی از مراکز توزیع عمده کالا و نشانگاه‌های اقتصادی، انواع کالا‌های قاچاق، احتکاری و ... را طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور کشف کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کشفیات ذکر شده را بیش از چهار هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا تعداد ۳۴۹ متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

در پایان رئیس قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه در جرایم اقتصادی به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این پلیس در ایام سال، خصوصاً ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است، از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی