تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آبروریزی بزرگ در دیدار ایران - لبنان؛ حالا پاسخ فیفا را درست بدهید!

اتفاقات عجیب و تلخ دیدار ایران و لبنان و راه ندادن بانوان به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، در رسانه‌های جهان به تیتر اصلی خبر‌ها تبدیل شده است تا خودخواهی و بی‌تدبیری عده‌ای خاص، هزینه سنگینی روی دست کشور بگذارد. در زمان حاضر که این افتضاح بزرگ رقم خورده است، موضوع مهم این است که چگونه می‌خواهیم پاسخ فیفا را بدهیم.

کد خبر: ۱۲۵۹۵۹
۱۲:۵۷ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱

آبروریزی در دیدار ایران - لبنان؛ حالا پاسخ فیفا را درست بدهید!

دیدارنیوز: چگونگی پاسخ‌دادن به نامه فدراسیون جهانی فوتبال پس از آبروریزی در دیدار ایران و لبنان، مهمترین موضوع زمان حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود.

به نقل از تسنیم، اتفاقات عجیب و تلخ دیدار ایران و لبنان و راه ندادن بانوان به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس نه‌تن‌ها در ایران، بلکه در رسانه‌های جهان نیز به تیتر اصلی خبر‌ها تبدیل شده است تا خودخواهی و بی‌تدبیری عده‌ای خاص، هزینه سنگینی روی دست کشور بگذارد.

۴۸ ساعت بعد از این ماجرا، همچنان اظهارنظر‌ها ادامه دارد و هر طرف و گروهی تلاش می‌کند تقصیر را گردن دیگری بیندازد، گاهی در این صحبت‌ها تناقض‌هایی نیز دیده می‌شود، کار در برخی موارد به منافع شخصی هم رسیده است و برخی افراد، این اتفاق را به‌چشم فرصت مناسبی برای تسویه حساب شخصی دیده‌اند.

ماجرا آن‌قدر تبعات داشته است که دولت و مجلس و سایر نهاد‌ها نیز پای کار آمده‌اند تا مقصران این آبروریزی بزرگ شناسایی شوند.

در همین شرایط، شایعات زیادی هم مبنی بر برخورد فیفا مطرح و حتی صحبت از تعلیق و کنار گذاشتن تیم ملی از جام جهانی مطرح شد، با این حال فیفا در واکنش به این اتفاق، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده و خواهان ارائه توضیحاتی شده است. در این نامه صحبتی درباره تعلیق نشده است و فقط فیفا خواسته است توضیحاتی در این باره داده شود.

در زمان حاضر که این افتضاح بزرگ رقم خورده است، موضوع مهم این است که چگونه می‌خواهیم پاسخ فیفا را بدهیم. اکنون باید به‌دور از حبّ و بغض‌ها، منافع شخصی و فرستادن پالس به نهاد‌های بین‌المللی، همه دور یک میز جمع شوند و پاسخی مناسب به فیفا دهند، منظور این است که اظهارنظر‌ها متناقض نباشد و نامه‌ای که تحت عنوان پایه ایران به فیفا ارسال می‌شود، با اظهارات مقامات مسئول تناقض نداشته باشد، اگر این موضوع رعایت نشود چه‌بسا مشکلات بیشتری به وجود بیاید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی