تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

حضور ماجدی، کامرانی‌فر، استیلی و اسکوچیچ در قرعه‌کشی جام جهانی

میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر، سرپرست ریاست و دبیرکل فدراسیون فوتبال به همراه حمید استیلی، مدیر تیم ملی ظهر امروز (چهارشنبه) راهی دوحه خواهند شد و امشب هم دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال به پایتخت قطر سفر خواهد کرد.

کد خبر: ۱۲۵۹۰۱
۱۴:۵۷ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱

حضور ماجدی، کامرانی‌فر، استیلی و اسکوچیچ در قرعه‌کشی جام جهانی

دیدارنیوز: مدیران فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوچیچ در قرعه‌کشی جام جهانی حضور خواهند داشت.

قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. به همین خاطر فیفا جزییات این برنامه را که ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود اعلام کرد.

نمایندگان فوتبال ایران به عنوان یکی از تیم‌های صعود کرده به این رقابت‌ها در مراسم قرعه کشی حضور دارند و مدیران و مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی هم در این برنامه شرکت خواهند کرد.

میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر، سرپرست ریاست و دبیرکل فدراسیون فوتبال به همراه حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران ظهر امروز (چهارشنبه) راهی دوحه خواهند شد و امشب هم دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال به پایتخت قطر سفر خواهد کرد.

تیم ملی ایران در سید سوم قرعه کشی جام جهانی قرار دارد و با تیم‌هایی از دو دسته بالاتر (سید یک و دو) و یک دسته پایین‌تر (سیدچهارم) روبرو می‌شود. تاکنون تکلیف ۲۷ تیم برای حضور در این مسابقات مشخص شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی