تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

وزیر خارجه پاکستان: دیدارم با امیرعبداللهیان عالی بود

شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در حاشیه سومین نشست همسایگان افغانستان، دیدار با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران را بسیار عالی خواند.

کد خبر: ۱۲۵۸۹۱
۱۳:۳۵ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱

وزیر خارجه پاکستان: دیدارم با امیرعبداللهیان عالی بود

دیدارنیوز: وزیر خارجه پاکستان که امروز (چهارشنبه) در حاشیه سومین نشست همسایگان افغانستان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد، در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران دیدار و گفت‌وگویش با همتای ایرانی را بسیار عالی خواند.

شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان که امروز (چهارشنبه) در حاشیه سومین نشست همسایگان افغانستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد، در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران دیدار و گفت‌وگویش با همتای ایرانی را بسیار عالی خواند و گفت: درباره نتایج چهل و هشتمین نشست سازمان همکاری اسلامی در اسلام آباد توضیحاتی را به وزیر خارجه ایران ارائه کردم و درباره روابط دوجانبه ایران و پاکستان بحث و تبادل نظر کردیم.

وی همچنین گفت که با همتای ایرانی خود توافق کرده که نشست بعدی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در اسرع وقت برگزار شود و افزود: ما روابط و تعاملات اقتصادی خود را بهبود بخشیده‌ایم.

قریشی گفت که ارزیابی‌ها و برداشت‌های خود درباره تحولات افغانستان را به وزیر خارجه ایران ارائه کرده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: گزارشی درباره موشک شلیک شده از سوی هند به پاکستان به وزیر خارجه ایران ارائه و اعلام کردم که این اقدام از نظر پاکستان جدی و مهم است و حتی این موضوع را در سطح شورای امنیت سازمان ملل مطرح کرده‌ایم و ما سؤالات مربوط به خود را طرح و انتظار پاسخگویی از طرف هند را داریم و توضیحاتی که از سوی هند ارائه شده از نظر ما راضی کننده نیست.

وی عنوان کرد که درباره تحولات مرتبط با برجام و همچنین اوضاع اوکراین با امیرعبداللهیان نیز گفتگو کرده است و افزود: در کل ملاقات خیلی خوبی بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی