تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

بایدن: باید دید روسیه به حرفش عمل می‌کند یا نه

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درخصوص اطلاعیه روسیه درباره عقب کشیدن نیروهایش از کی‌یف، پایتخت اوکراین، گفت: تا وقتی اقدامات آن‌ها را نبینم، این‌ها معنایی برایم ندارد. باید ببینیم که آیا آن‌ها به آنچه که می‌گویند، عمل می‌کنند یا خیر.

کد خبر: ۱۲۵۸۴۴
۰۸:۵۹ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱

بایدن: باید دید روسیه به حرفش عمل می‌کند یا نه

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به اعلام وزارت دفاع روسیه مبنی بر کاهش تحرکات نظامی در دو شهر اوکراین گفت، خیلی زود است که مشخص شود آیا روس‌ها از کی‌یف عقب‌نشینی می‌کنند یا خیر.

به نقل از وب‌سایت دیلی میل، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی کوتاهی در کنار نخست‌وزیر سنگاپور به تازه‌ترین تحولات اوکراین واکنش نشان داد.

نشست بایدن و نخست‌وزیر سنگاپور عمدتا روی اوکراین متمرکز بود، اما آن‌ها همچنین درباره کره‌شمالی، چین و میانمار به رایزنی پرداختند. آن‌ها تصمیم گرفتند که در کنفرانس مطبوعاتی هر کدام تنها به یک سوال پاسخ دهند.

به دنبال آن خبرنگار آسوشیتدپرس از بایدن پرسید که واکنش او به اطلاعیه روسیه درباره عقب کشیدن نیروهایش از کی‌یف، پایتخت اوکراین چیست.

بایدن گفت: باید ببینیم. تا وقتی اقدامات آن‌ها را نبینم، این‌ها معنایی برایم ندارد. باید ببینیم که آیا آن‌ها به آنچه که می‌گویند، عمل می‌کنند یا خیر.

او گفت با رهبران فرانسه، آلمان و انگلیس صحبت کرده و همه آن‌ها اتفاق نظر دارند که باید منتظر ماند و دید چه پیشنهادی روی میز مذاکره است.

اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا یک روز پس از آن مطرح شد که او تلاش کرد تا صحبت‌های پیشین خود در رابطه با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مبنی بر اینکه او "نمی‌تواند در قدرت بماند" را شفاف‌سازی کند. بایدن گفت که او خواستار "تغییر رژیم" در روسیه نشده و سخنانش صرفا "خشم" از آنچه که روسیه انجام می‌دهد، بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی