تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

زلنسکی: تنها به یک نتیجه مشخص از مذاکرات می‌توان اعتماد کرد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین با بیان اینکه تنها به یک نتیجه مشخص از مذاکرات صلح در ترکیه می‌توان اعتماد کرد، گفت: مهمترین مساله این است که کشور بابت هر متر خسارت به املاک خسارت خواهد داد.

کد خبر: ۱۲۵۸۴۱
۰۸:۳۲ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱

زلنسکی: تنها به یک نتیجه مشخص از مذاکرات می‌توان اعتماد کرد

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری اوکراین در اولین اظهارنظر بعد از برگزاری مذاکرات صلح با روسیه در استانبول گفت، می‌توان سیگنال‌های این مذاکرات را "مثبت" ارزیابی کرد، اما این سیگنال‌ها "صدای انفجار خمپاره‌های روسیه را خفه نمی‌کند."

به نقل از شبکه اسکای نیوز، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین با انتشار پیامی ویدیویی گفت که "تن‌ها به یک نتیجه مشخص از مذاکرات می‌توان اعتماد کرد. "

روز سه‌شنبه روسیه از کاهش تحرکات نظامی در کی‌یف و چرنیهیف خبر داد که سیگنالی از ایجاد پیشرفت در مذاکرات صلح بود. با این حال، واکنش به این اخبار محتاطانه بود و آمریکا گفت نیرو‌های روس که از آن دو شهر جابجا شدند، در مکان‌های دیگری در اوکراین استقرار یافته‌اند.

رئیس‌جمهوری اوکراین همچنین اعلام کرد یک به روزرسانی جدید برای یک اپلیکیشن تلفن همراه ایجاد شده که به مردم اجازه می‌دهد در صورت وارد آمدن خسارت به منازلشان درخواست غرامت کنند. اپلیکیشن Diia به اوکراینی‌ها اجازه می‌دهد تا از اسناد دیجیتال روی تلفن‌های هوشمند خودشان به جای اسناد فیزیکی برای شناسایی و به اشتراک‌گذاری استفاده کنند.

زلنسکی در صحبت‌هایش گفت: این اپلیکیشن در دسترس است و همانطور که قول داده بودم، کشور بابت از دست رفتن خانه یا آپارتمان شما در نتیجه خصومت‌ها غرامت می‌دهد. همه شهروندان ما می‌توانند درخواست بدهند. مهمترین مساله این است که کشور بابت هر متر خسارت به املاک خسارت خواهد داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی