تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

برخورد با بیش از ۱۰۲ هزار خودروی متخلف در تهران

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، جانشین رئیس پلیس راهور تهران از اعمال قانون بیش از ۱۰۲ هزار و توقیف دو هزار و ۱۵۰ دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.

کد خبر: ۱۲۵۸۰۶
۱۳:۱۸ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱

برخورد با بیش از ۱۰۲ هزار خودروی متخلف در تهران

دیدارنیوز: جانشین رئیس پلیس راهور تهران از اعمال قانون بیش از ۱۰۲ هزار و توقیف دو هزار و ۱۵۰ دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در تشریح اقدامات نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ از ۲۵ اسفند تا هفتم فروردین اظهار کرد: همکاران بنده در پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی و در تمام معابر و تقاطع‌های شهر تهران حضوری چشمگیر و فعال داشتند.

جانشین رئیس راهور تهران بزرگ افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز ۱۰۲ هزار و ۴۱۵ دستگاه خودرو را که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شدند، اعمال قانون کرده‌اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر دوربین‌های کنترل سرعت ثابت موجود در سطح بزرگراه‌ها، ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزرگان نیز در نقاط مورد نیاز به کنترل سرعت، مستقر هستند و نسبت به برخورد با تخلفات سرعت در این نقاط اقدام می‌کنند.

به گفته این مقام انتظامی، در این مدت ۶۱ هزار و ۴۰۲ دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب سرعت غیر مجاز، اعمال قانون شده و دو هزار و ۱۵۰ خودرو که مرتکب تخلف حادثه‌ساز شده بودند، متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی به رانندگان و مسافرین نوروزی که در سطح معابر تهران مخصوصاً در بزرگراه‌ها تردد می‌کنند، توصیه کرد توجه کافی و لازم به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند، حتماً به تابلو‌های هدایت مسیر توجه کرده و به موقع تصمیم‌گیری لازم را داشته باشند تا شاهد تردد‌هایی ایمن و حوادث کمتری در سطح معابر باشیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی