تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
احیای برجام به تصمیم نهایی ایران و آمریکا بستگی دارد

چومن: سفر مورا به ایران برای از سرگیری فوری مذاکرات بود

جوزف چومن، استاد حقوق دانشگاه کلمبیا با اشاره به اینکه سفر انریکه مورا به ایران برای از سرگیری فوری مذاکرات بود، گفت: احیای برجام به تصمیم نهایی ایران و آمریکا بستگی دارد.

کد خبر: ۱۲۵۶۹۴
۱۰:۰۴ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱

چومن: سفر مورا به ایران برای از سرگیری فوری مذاکرات بود

دیدارنیوز: استاد دانشگاه کلمبیا بر اهمیت از سرگیری مذاکرات تاکید کرد و گفت: احیای برجام به تصمیم نهایی ایران و آمریکا بستگی دارد.

جوزف چومن استاد حقوق دانشگاه کلمبیا است. او همچنین مقالاتی در نیویورک‌تایمز و سایر نشریات آمریکایی منتشر کرده است. وی به بیان نظرات خود در مورد تحولات پیرامون احیای برجام پرداخت.

سفر مقام اروپایی به ایران برای از سرگیری فوری مذاکرات است

جوزف چومن در ابتدا در مورد وقفه در مذاکرات وین و سفر معاون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا به ایران گفت: من معتقدم مذکرات باید فورا و به زودی از سر گرفته شود و سفر مقام اروپایی به ایران در راستای این هدف و برای از سرگیری فوری مذاکرات و به نتیجه رسیدن فوری مذاکرات است.

احیای برجام به تصمیم ایران و آمریکا بستگی دارد

وی در ادامه در مورد تصمیم نهایی برای احیای برجام تاکید کرد: اکنون باید ایران و آمریکا تصمیم نهایی را برای احیای برجام بگیرند؛ چراکه انزوای روسیه ناشی از حمله این کشور به اوکراین، این کشور را به عنوان یک بازیگر ضعیف باقی می‌گذارد؛ بنابراین بازیگران اولیه همچنان ایران و ایالات متحده هستند که باید برای احیای برجام به توافق برسند. من معتقدم که احیای این توافق به نفع همه است حتی چین. درست است که چین و ایران روابط اقتصادی خود را تقویت کرده‌اند، ولی به نفع چین است که نظم اقتصادی جهانی باثباتی را تجربه کند.

من در مورد رسیدن به توافق بدبین شده‌ام

این استاد دانشگاه در ادامه در مورد احتمال حصول توافق در روز‌های آینده گفت: ممکن است بتوان روند‌ها را پیش‌بینی کرد، اما شناخت رویداد‌های آینده غیرممکن است. در مورد توافق، بر اساس گفته‌ها و اظهارات مقام‌های آمریکایی در روز‌های اخیر من بدبین شده‌ام. من فکر می‌کنم زمان تمام خواهد شد چراکه زمان برای رسیدن به تواقق بی‌نهایت نیست و ممکن است با گذر زمان و هیچ پیشرفتی رخ ندهد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی