تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

زلنسکی: در صورت سقوط اوکراین، روسیه به سمت اروپا می‌رود

رئیس جمهوری اوکراین با بیان اینکه کی‌یف به تانک‌ها، هواپیما‌ها و سیستم‌های ضد کشتی نیاز دارد، گفت: اگر اوکراین سقوط کند، روسیه به دنبال پیشروی به سمت اروپا خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۵۶۴۳
۱۱:۵۹ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱

زلنسکی: در صورت سقوط اوکراین، روسیه به سمت اروپا می‌رود

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری اوکراین از کشور‌های غربی خواست تا از انبار‌های خود تسلیحات نظامی به اوکراین بدهند و از آن‌ها پرسید که "آیا از مسکو می‌ترسند؟ ".

به نقل از خبرگزاری رویترز، چندین کشور وعده داده‌اند که موشک‌های ضد هوایی و همچنین سلاح‌های سبک ارسال کنند، اما ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که کی‌یف به تانک‌ها، هواپیما‌ها و سیستم‌های ضد کشتی نیاز دارد.

رئیس‌جمهوری اوکراین در پیامی ویدیویی عنوان داشت: این‌ها سلاح‌هایی هستند که شرکای ما آن‌ها را دارند و بدون استفاده در کشورهایشان خاک می‌خورند. ما فقط برای آزادی اوکراین آن‌ها را نمی‌خواهیم بلکه برای آزادی اروپا نیز هست.

وی افزود: اوکراین فقط ۱ درصد از هواپیما‌های ناتو و ۱ درصد از تانک‌های این ائتلاف را نیاز دارد و بیش از این تقاضا نخواهد داشت.

زلنسکی گفت: ما ۳۱ روز است که منتظریم. چه کسی در قبال این جامعه یورو-آتلانتیک مسئول است؟

زلنسکی بار دیگر خاطرنشان کرد که اگر اوکراین سقوط کند، روسیه به دنبال پیشروی به سمت اروپا خواهد بود.

دفتر رئیس جمهوری اوکراین در بیانیه‌ای عنوان داشت که پیش از این رئیس جمهوری اوکراین با همتای لهستانی خود گفتگو کرده و درخصوص اینکه جنگنده‌های ساخت روسیه در اروپای شرقی هنوز به اوکراین ارسال نشده، ابراز نگرانی کرده است.

در این بیانیه آمده است: بهای این تعویق گریبان‌گیر جان هزاران اوکراینی می‌شود.

زلنسکی افزود که لهستان و آمریکا هر دو "آمادگی" خود را درباره تصمیم‌گیری درخصوص هواپیما‌ها اعلام کرده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی