تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

احتمال برگزاری بازی‌های ملی در تمام شهرها

احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرار است با تمرکز زدایی، از این پس بازی‌های تیم ملی در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شود.

کد خبر: ۱۲۵۶۳۱
۱۰:۴۰ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱

احتمال برگزاری بازی‌های ملی در تمام شهرها

دیدارنیوز: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خبر از برگزاری احتمالی رویداد‌های ملی در شهر‌های مختلف ایران داد.

احسان اصولی در خصوص میزبانی تیم ملی ایران از لبنان در مشهد در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: با انتقال مسابقه تیم ملی به مشهد دو هدف را دنبال می‌کردیم؛ ابتدا برکت گرفتن و تبرک جستن از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قبل از مسابقات جام جهانی بود و دومین دلیل بحث تمرکز زدایی بود تا بتوانیم از تمام اماکن ورزشی در استان‌های دارای شرایط میزبانی، استفاده کنیم و رویداد‌های بین‌المللی داشته باشیم.

او ادامه داد: شهر‌های دیگری نیز مثل اهواز، اصفهان، تبریز و ... تقریبا دارای شرایط میزبانی از اینگونه مسابقات بین‌المللی هستند، ولی ما بخاطر اینکه بتوانیم میزبان اینگونه رقابت‌ها در سطح آسیا باشیم، لازم است تا این برنامه‌ها را در مشهد و سایر شهر‌ها اجرا کنیم چراکه اجرای مسابقات بین‌المللی در استان‌ها دارای یک اعتبار برای تیم ملی و امتیاز برای فدراسیون فوتبال خواهد بود تا میزبانی راحت‌تری در عرصه‌های ملی و باشگاهی داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: علاوه بر اعضای دو تیم ملی ایران و لبنان که روز و شب گذشته وارد مشهد شدند، داوران و ناظران ای‌اف‌سی نیز نیمه شب در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کردند و فرآیند این مسابقه مهم به خوبی در حال انجام است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی