تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

توییت جنجالی عضو هیات رئیسه فدراسیون؛ دایی سرمربی تیم‌ملی شود!

پس از اولین شکست تیم ملی در دوران مربیگری دراگان اسکوچیچ، برخی منتقدان وی سریعا دست به کار شده، اخراج او را خواستار شده‌اند و حتی نام علی دایی هم در این میان مطرح شده است. این در حالی است که تیم ملی زمان کمی برای دیدار با لبنان دارد و تنها چند ماه تا شروع جام جهانی قطر باقی مانده است.

کد خبر: ۱۲۵۵۷۰
۱۱:۳۲ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۱

توییت جنجالی عضو هیات رئیسه فدراسیون؛ دایی سرمربی تیم‌ملی شود!

دیدارنیوز: احمدرضا براتی عضو موثر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب خود را برای هدایت تیم ملی علنی کرد.

در حالیکه تنها دو روز از شکست خارج از خانه ایران مقابل کره جنوبی می‌گذرد، احمدرضا براتی یکی از اعضای موثر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نام علی دایی را به عنوان فرد منتخب خود برای هدایت تیم ملی در اکانت توییتری‌اش اعلام کرد.

براتی درباره دایی نوشته است: علی دایی سرمایه ملی و شخصیت بین المللی ارزشمندی است که استحقاق هدایت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در قطر را دارد. فرصت زیادی نداریم.

توییت جنجالی عضو هیات رئیسه فدراسیون؛ دایی سرمربی تیم‌ملی شود!

با این جهت گیری مستقیم به نظر می‌رسد باید کار دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی را با وجود صعود به جام جهانی تمام شده ارزیابی کرد، چرا که براتی در توییت‌های پیشین نیز اغلب چیز‌هایی نوشته که به واقعیت تبدیل شده است.

به این ترتیب و در شرایطی که دیدار ایران مقابل لبنان در مشهد با حضور همه نفرات برگزار خواهد شد تا شاید این تیم با هدایت دراگان اسکوچیچ شانزدهمین پیروزی خود را از زمان حضور در فوتبال ایران به دست بیاورد، این مسابقه به بازی خداحافظی وی تبدیل شود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی