تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
از کادر فنی حمایت می‌کنیم

استیلی: نباید با یک شکست خودزنی کنیم

مدیر تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر کره‌جنوبی به حمایت از اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی پرداخت و گفت که نباید با یک شکست خودزنی کنیم.

کد خبر: ۱۲۵۵۳۹
۰۸:۳۱ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۱

استیلی: نباید با یک شکست خودزنی کنیم

دیدارنیوز: مدیر تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با لبنان، گفت: تیم ملی در آستانه انجام آخرین بازی مرحله مقدماتی قرار دارد و زیر سوال بردن تلاش‌ها و زحمات اعضای تیم در این مقطع، منصفانه نیست.

به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی اظهار کرد: ضمن قدردانی از هواپیمایی جمهوری اسلامی که در سفر به کره جنوبی همراه و حامی تیم ملی بودند، باید بگویم یک سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بازیکنان با استراحت کافی برای تمرین فردا آماده شوند. خوشبختانه نتایج تست همه اعضای تیم از جمله خود من منفی بوده و برای بازی هیچ مشکلی نداریم. امیدواریم فردا هم تمرینات را به خوبی و با شادابی در مشهد آغاز کنیم و برای انجام بازی برابر لبنان آماده شویم.

استیلی همچنین اضافه کرد: متاسفانه برخی موضوعات در ۲۴ ساعت گذشته مطرح شده که به سود تیم ملی نیست و برخی از شایعات نادرست مطرح شده، تمرکز تیم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. فدراسیون فوتبال قدردان زحمات همه اعضای تیم خصوصا بازیکنان و اعضای کادر فنی است. فدراسیون از سرمربی و بازیکنان حمایت می‌کند و به خوبی می‌دانیم در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا صعود به جام جهانی محقق شود. نباید با یک شکست خودزنی کنیم و در آستانه بازی مقابل لبنان، برخی موضوعات نادرست را مطرح کنیم. آن‌هم در شرایطی که تیم ما می‌تواند همچنان صدر جدول را پس بگیرد و باید در بازی پایانی با اقتدار لبنان را شکست بدهیم.

مدیر تیم ملی در پایان گفت: تلاش آقای اسکوچیچ و اعضای کادر مدیریتی و فنی تیم، این است که با ریکاوری فنی و روحی مناسب برای بازی مقابل لبنان آماده شویم و با انجام یک بازی خوب مسابقات را به پایان برسانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی