تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آغاز به کار میادین میوه و تره‌بار از فردا

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد که از فردا ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره‌بار شهر تهران فعال خواهند بود.

کد خبر: ۱۲۵۵۱۵
۱۳:۴۶ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۱

آغاز به کار میادین میوه و تره‌بار از فردا

دیدارنیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰ میدان و بازار میوه و تره‌بار در هفته اول عید اعلام کرد: از فردا ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره‌بار شهر تهران فعال هستند.

ایوب فصاحت با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰ میدان و مرکز میوه و تره‌بار در هفته اول عید در تهران گفت: از فردا فعالیت ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره‌بار در هفته دوم فروردین آغاز می‌شود. علاوه بر ۲۲ میدان اصلی و بیش از ۸۰ بازار پرتردد که در هفته اول فروردین فعال بودند، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار از صبح شنبه ششم فروردین فعالیت خود را شروع می‌کنند.

فصاحت با بیان اینکه تعطیلات ابلاغ شده بازار‌های میوه و تره‌بار به منظور آرامش خاطر و رفاه حال مردم لغو شده، افزود: از همکاران خود خواستیم برای فعالیت حداکثری از صبح روز سه‌شنبه سوم فروردین، ۲۲ میدان و بیش از ۸۰ بازاری که بیشترین مراجعات را دارند، باز و در خدمت شهروندان باشند.

بنا بر اعلام سایت شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر عرضه ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان در میادین میوه و تره‌بار از جمله: محصولات تنظیم بازار، مواد پروتئینی، برنج، حبوبات و… با قیمت مصوب، ادامه داد: امروز میادین میوه و تره‌بار به دلیل عرضه محصولات و کالا‌های اساسی مردم با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، مورد اعتماد و اتکای مردم قرار گرفته‌اند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی