تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

افزایش ۵۸ درصدی مسافران پروازی در نوروز

به گفته سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه‌های کشور از آغاز طرح سفر‌های نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته است.

کد خبر: ۱۲۵۵۰۳
۱۲:۰۳ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۱

افزایش ۵۸ درصدی مسافران پروازی در نوروز

دیدارنیوز: سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد ۵۸ درصدی اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه‌های کشور از آغاز طرح سفر‌های نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

حمیدرضا سیدی، درباره وضعیت فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: با توجه به واکسیناسیون گسترده کرونا و کاهش میزان ابتلا به این ویروس در میان مردم، سفر‌های هوایی در نوروز دوباره رونق گرفته و بر این اساس شاهد رشد تعداد پرواز‌ها و مسافران در فرودگاه‌های کشور هستیم.

وی افزود: در عین حال، رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری و پیشگیری از شیوع دوباره کرونا به صورت جدی در فرودگاه‌های کشور به ویژه برای پرواز‌های بین المللی در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: همزمان با آغاز طرح سفر‌های نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته کلید خورد، فرودگاه‌های کشور تا سوم فروردین ماه میزبان بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار مسافر بودند که نسبت به مدت مشابه گذشته ۵۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

سیدی گفت: در این بازه زمانی حدود هشت هزار و ۹۰۰ نشست و برخاست در فرودگاه‌های کشور انجام شده که حاکی از رشد ۹ درصدی در قیاس با همین بازه زمانی در سال گذشته است.

وی اعلام کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا یکم فروردین ماه امسال نیز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، هدایت و راهبری ۹۲۰ نشست و برخاست هواپیما انجام شد که این عدد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۳۰ درصد رشد در در این زمینه روبرو بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی