تیتر امروز

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲؛ اروگوئه و اکوادور مسافر دوحه شدند

اروگوئه در هفته ماقبل پایانی دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی، پرو را شکست داد تا صعود خودش و اکوادور را نهایی کند.

کد خبر: ۱۲۵۴۷۹
۰۹:۳۷ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۱

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲؛ اروگوئه و اکوادور مسافر دوحه شدند

دیدارنیوز: مسابقات هفته هفدهم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی با برتری قاطع برزیل پیگیری شد و اروگوئه و اکوادور بلیت مستقیم دوحه را رزرو کردند.

دیدار‌های هفته هفدهم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز از ساعت ۴ با دیدار برزیل برابر شیلی آغاز شد.

در این دیدار سلسائو موفق شد با ۴ گل میهمان خود را بدرقه کند. گل‌های این بازی را «نیمار» و «ریچارلیسون» از روی نقطه پنالتی و «وینیسیون جونیور» و «فیلیپه کوتینیو» به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این منطقه کلمبیا برابر بولیوی با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و پاراگوئه سه بر یک از سد اکوادور گذشت و در آخرین بازی امروز نیز اروگوئه یک بر صفر پرو را از پیش رو برداشت.

با این نتایج به غیر از برزیل و آرژانتین که پیش‌تر صعود خود را قطعی کرده بودند، اکوادور و اروگوئه به طور مستقیم راهی قطر شدند و تیم‌های پرو، شیلی، کلمبیا برای رسیدن به پلی‌آف شانس دارند.

هرکدام از این تیم‌ها در صورت صعود به پلی‌آف، با تیم پنجم منطقه آسیا روبرو و دیدار مذکور ۲۳ یا ۲۴ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

جدول کامل مرحله گروهی انتخابی در منطقه آمریکای جنوبی

رده نام تیم تعداد بازی امتیاز
۱ برزیل ۱۶ ۴۲
۲ آرژانتین ۱۵ ۳۵
۳ اکوادور ۱۷ ۲۵
۴ اروگوئه ۱۷ ۲۵
۵ پرو ۱۷ ۲۱
۶ کلمبیا ۱۷ ۲۰
۷ شیلی ۱۷ ۱۹
۸ پاراگوئه ۱۷ ۱۶
۹ بولیوی  ۱۷ ۱۵
۱۰ ونزوئلا ۱۶ ۱۰

قاره آمریکا برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مجموع دارای ۸ سهمیه است. منطقه آمریکای جنوبی ۴ سهمیه و آمریکای شمالی ۳ سهمیه دارد. سهمیه دیگر به رقابت مرحله پلی‌آف اختصاص دارد.

در آخرین بازی این هفته نیز بامداد فردا آرژانتین از ساعت ۴ میزبان ونزوئلا خواهد بود.

براساس اعلام فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار تیم‌های برزیل و آرژانتین در این مرحله به دلیل جنجال‌های پیش‌آمده و متوقف شده بود، تکرار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی