تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

نرگس محمدی و سینا حجازی مهمانان «احوال‌پرسی» می‌شوند

در ویژه برنامه نوروزی «احوال‌پرسی» که در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو پخش می‌شود، نرگس محمدی و سینا حجازی به عنوان مهمانان روز اول بهار در این برنامه خواهند بود.

کد خبر: ۱۲۵۳۳۵
۱۱:۰۷ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱

نرگس محمدی و سینا حجازی مهمانان «احوال‌پرسی» می‌شوند

دیدارنیوز: ویژه برنامه نوروزی «احوال‌پرسی» که به مناسبت ایام نوروز، هر روز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود، اول فروردین میزبان نرگس محمدی و سینا حجازی خواهد بود.

به گزارش برنامه احوال‌پرسی، نرگس محمدی از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون با حضور در این برنامه، پاسخگوی سوالات ندا غفاری مجری برنامه خواهد بود.

در بخش دیگری از برنامه، سینا حجازی از خوانندگان کشورمان علاوه بر پاسخ به سوالات مجتبی نظری که فقط صدای وی در برنامه پخش خواهد شد، به اجرای ترانه‌هایی شاد به مناسبت نوروز خواهد پرداخت. همچنین در بخشی از برنامه سلیم خان (عروسک حاضر در برنامه) به گفتگو و فراهم آوردن لحظات شاد و طنز و مسعود روشن‌پژوه به اجرای بخش مسابقه حاضران در استودیوی برنامه می‌پردازند.

نرگس محمدی و سینا حجازی مهمانان «احوال‌پرسی» می‌شوند

ویژه برنامه نوروزی احوال‌پرسی که هر روز روانه آنتن شبکه دو خواهد شد، میزبان بازیگران چهره و خوانندگان کشورمان خواهد بود تا در این ایام، لحظاتی شاد را برای مخاطبان فراهم کند. همچنین این برنامه به مناسبت نوروز، تغییراتی به همراه خواهد داشت.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی، کارگردانی ندا غفاری و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه، هر روز مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی