تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

بارش باران در نخستین روز قرن جدید

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و گاهی رعد و برق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

کد خبر: ۱۲۵۳۱۹
۰۹:۲۶ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱

بارش باران در نخستین روز قرن جدید

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و گاهی رعد و برق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها طی امروز (اول فروردین ماه) خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: امروز (اول فروردین ماه) در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و در غرب اصفهان و شمال فارس بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سه شنبه (۲ فروردین ماه) بارش در این مناطق تداوم خواهد داشت، گفت: در مرکز، شرق و شمال شرق نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد. در شرق لرستان، چهار محال و بختیاری و ارتفاعات البرز مرکزی بارش شدت خواهد داشت. بعد از ظهر در مناطقی از غرب و دامنه‌های جنوبی البرز احتمال ریزش تگرگ نیز وجود دارد و در نوار غربی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: چهارشنبه (۳ فروردین ماه) در سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و در آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، شمال کردستان و زنجان بارش باران و برف رخ می‌دهد. پنجشنبه (۴ فروردین‌ماه) در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل شمالی و در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش و وزش باد رخ می‌دهد.

وی در ادامه گفت: جمعه (۵ فروردین ماه) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب کردستان و کرمانشاه، زنجان بارش باران و برف و در اواخر وقت در سواحل شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد و شنبه (۶ فروردین ماه) بارش در این مناطق ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در غرب، جنوب غرب کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود، اظهارکرد: طی امروز در برخی نقاط شمال غرب، غرب و نواحی مرکزی کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان طی امروز و فردا دریای خزر مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ فروردین ماه) نیمه‌ابری تا ابری از بعداز ظهر وزش باد و گاهی رگبار باران با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و چهارشنبه (۳ فروردین ماه) ابری و وزش باد، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و از بعد از ظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱ و ۲ فروردین ماه) بندرعباس با دمای ۳۱ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۸- و ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی