تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رئال مادرید صفر - بارسلونا ۴؛ انتقام بزرگ ژاوی در برنابئو

تیم بارسلونا با تحمیل شکستی سنگین به رئال مادرید انتقام باخت‌های قبلی خود را از رقیب سنتی‌اش گرفت. ژاوی هم نشان داد در بارسا تحول بزرگی ایجاد کرده و به راحتی مچ کارلو آنجلوتی سرمربی رئالی‌ها را خواباند.

کد خبر: ۱۲۵۳۰۸
۰۷:۳۸ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱

رئال مادرید صفر - بارسلونا ۴؛ ژاوی ال‌کلاسیکو را فتح کرد

دیدارنیوز: تیم فوتبال بارسلونا انتقام شکست‌های قبلی‌اش در ال‌کلاسیکو‌های فصل جاری را با تحمیل شکستی تحقیرآمیز به رئال مادرید گرفت.

در آخرین و مهمترین بازی از هفته بیست‌و‌نهم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود بارسلونا خاتمه یافت.

پیر امریک اوبامیانگ دو بار در دقایق ۲۹ و ۵۱، رونالد آرائوخو در دقیقه ۳۸ و فران تورس در دقیقه ۴۷ گل‌های این بازی را برای بارسلونا به ثمر رساندند تا ضمن پایان دادن به پنج برد متوالی رئال مادرید در کلاسیکو، انتقام دو شکست قبلی بارسلونا در نیم‌فصل نخست لالیگا و نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را از حریف مادریدی بگیرند.

با این نتیجه بارسلونا پانزدهمین پیروزی خود در بیست‌و‌هشتمین بازی فصلش را کسب کرد و با ۵۴ امتیاز به رده سوم جدول برگشت تا فاصله خود را با رئال مادرید صدرنشین به ۱۲ امتیاز کاهش دهد.

در جدول رده‌بندی لالیگا پس از رئال مادرید ۶۶ امتیازی، سویا با ۵۷ امتیاز دوم است و بارسلونا با ۵۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکومادرید در رده سوم قرار دارد. این در حالیست که بارسلونا یک بازی معوقه هم دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی