تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دیدار سجادی با مدیران ایران‌خودرو و باشگاه پیکان

وزیر ورزش دیروز در یکی از آخرین برنامه‌های کاری خود در سال ۱۴۰۰ در مجموعه بزرگ ایران خودرو حضور یافت و با مدیران این شرکت خودروسازی و همچنین مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان دیدار کرد.

کد خبر: ۱۲۵۲۹۸
۱۴:۴۰ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

دیدار سجادی با مدیران ایران‌خودرو و باشگاه پیکان

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان روز گذشته (شنبه) با مدیران گروه صنعتی ایرانخودرو و همچنین باشگاه پیکان دیدار کرد.

به نقل از سایت باشگاه پیکان، حمید سجادی دیروز در یکی از آخرین برنامه‌های کاری خود در سال ۱۴۰۰ در مجموعه بزرگ ایران خودرو حضور یافت و با مدیران این شرکت خودروسازی و همچنین مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان دیدار کرد.

در این نشست صمیمانه که با حضور سجادی وزیر ورزش، مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، امیر عطابخش مدیرعامل، محمدعلی طاهری قائم مقام و اسحاق اینانلو نایب رییس هیات مدیره باشگاه پیکان برگزار شد، درباره گسترش امکانات ورزشی و ساخت و ساز اماکن ورزشی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین توجه به زیر ساخت‌ها و ساخت اماکن ورزشی جدید در دستور کار گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفت و در آینده‌ای نزدیک با رهنمود‌های وزارت ورزش شاهد رشد فضا‌های ورزشی توسط مجموعه ایران خودرو خواهیم بود؛ اقدامی که در راستای بالاتر رفتن سرانه ورزشی کل کشور صورت خواهد گرفت و مجموعه ایران خودرو و باشگاه پیکان در این خصوص پیش قدم شدند.

همچنین در نشست روز شنبه، مدیران باشگاه پیکان به برخی موانعی که نهاد‌های زیر مجموعه دیگر وزارتخانه‌ها برای باشگاه‌ها به وجود آورده‌اند و مانع از سهولت در باشگاه‌داری شده، اشاره کردند که وزیر ورزش و جوانان قول پیگیری این موضوع را از دستگاه‌های مربوطه داد. این مساله با ارتباط سه جانبه میان وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کار و رفاه اجتماعی حل خواهد شد و می‌تواند به کاهش مشکلات موجود در باشگاه‌های حرفه‌ای ورزش کشور کمک کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی