تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ستاره‌ای برای تحول دوباره پرسپولیس

مصدومیت طولانی امید عالیشاه مقابل سپاهان اما، شرایط این تیم را عوض کرد. پرسپولیس، حالا ۶ امتیاز از استقلال عقب‌تر است و شاید، امید آن‌ها برای جبران این فاصله به بازگشت عالیشاه باشد.

کد خبر: ۱۲۵۲۴۰
۰۸:۱۴ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

ستاره‌ای برای تحول دوباره پرسپولیس

دیدارنیوز: پرسپولیس این فصل در حضور فیکس عالیشاه، شکست ناپذیر بوده و میانگین امتیازات به مراتب بهتری هم داشته است.

مصدومیت طولانی امید عالیشاه، ضربه بزرگی برای پرسپولیس در این فصل بود. آن‌ها تا زمانی که عالیشاه در ترکیب اصلی حضور داشت، بهتر نتیجه می‌گرفتند و شانس بیشتری هم برای قهرمانی داشتند. مصدومیت طولانی عالیشاه مقابل سپاهان اما، شرایط این تیم را عوض کرد. پرسپولیس، حالا ۶ امتیاز از استقلال عقب‌تر است و شاید، امید آن‌ها برای جبران این فاصله به بازگشت عالیشاه باشد.

عالیشاه در دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان و استقلال، دقایق کوتاهی به زمین رفته است. با توجه به تعطیلی لیگ برتر بخاطر بازی‌های ملی، او احتمالا از بازی آینده سرخپوشان مقابل هوادار شرایط حضور نود دقیقه‌ای در زمین را پیدا خواهد کرد. عالیشاه، از هفته دوازدهم نتوانسته در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کند. او در این مدت، یک بار مقابل فولاد در سوپرجام به زمین رفت و همین موضوع هم، باعث تشدید مصدومیتش شد.

نتایج پرسپولیس در حضور و عدم حضور فیکس عالیشاه، نشان می‌دهد او می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس برای حفظ شانس باقی مانده برای قهرمانی کند. پرسپولیس این فصل دو شکست را، مقابل آلومینیوم در لیگ برتر و فولاد، در سوپرجام تجربه کرده است. بازی با آلومینیوم، عالیشاه بخاطر مصدومیت در ترکیب اصلی قرار نگرفت و بازی با فولاد، او پس از مصدومیت طولانی دقایقی به زمین رفت و دوباره مصدوم شد.

پرسپولیسی‌ها در ۹ بازی با حضور فیکس عالیشاه، ۲۱ امتیاز گرفته‌اند. میانگین ۲.۳۳ امتیاز از هر بازی که اگر در تمام طول فصل ادامه پیدا می‌کرد، آن‌ها همچنان شانس اول قهرمانی در کنار استقلال محسوب می‌شدند. با اضافه شدن عالیشاه به ترکیب پرسپولیس، ترابی هم می‌تواند به پست وینگر برگردد و دوباره، زوجی خطرناک با وحید امیری در این بخش زمین بسازد. موضوعی که باعث خواهد شد حداقل جذابیت قهرمانی لیگ برتر، تا هفته‌های پایانی ادامه پیدا کند و پرسپولیسی‌ها بتوانند پس از تساوی پرحاشیه دربی، دوباره اوج بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی