تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سهمیه بنزین نوروزی واریز نمی‌شود

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه چیزی به نام سهمیه نوروزی بنزین در دستور کار نیست، گفت: مردم می‌توانند از ذخیره بنزین موجود در کارت سوخت خود دراین ایام، استفاده کنند.

کد خبر: ۱۲۵۱۸۲
۰۹:۰۷ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

سهمیه بنزین نوروزی واریز نمی‌شود

دیدارنیوز: مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه نوروزی بنزین منتفی است و چیزی به نام سهمیه نوروزی بنزین در دستور کار نیست.

کرامت ویس کرمی گفت: مردم می‌توانند از ذخیره بنزین موجود در کارت سوخت خود دراین ایام، استفاده کنند.

وی با اینکه ذخیره باقی مانده در کارت‌های سوخت پس از ۶ ماه قابل برداشت نبود افزود: اگر مصرف کننده ۹ ماه سهمیه بنزین را استفاده نکرده باشد بنزین ذخیره شده دیگر قابل برداشت نیست.

مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی ادامه داد: مردم می‌توانند از ذخیره‌های کارت سوخت خود استفاده کنند چرا که قرار نیست سهمیه بنزین نوروزی جدا از سهمیه ماهانه داده شود.

ویس کرمی درباره تراز مثبت بنزین به مصرف گفت: هم اکنون تولید نسبت به مصرف مثبت است، اما اگر روند مصرف بنزین صعودی شود و ممنوعیتی نباشد ممکن است تراز منفی شود.

مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی اظهار داشت: هم اکنون میانگین تولید روزانه ۱۰۳ میلیون لیتر است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی