تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در برنامه‌ای نوروزی

زندگی شخصی ۱۲ مرد سیاست برملا می‌شود

شبکه افق می‌خواهد سری بزند به زندگی شخصی و خانوادگی ۱۲ مرد سیاست در ایران و حتی پا را فراتر از این گذاشته و در گپ و گفتی صمیمی با آنها، بحث درباره زندگی پدر و مادر و خواهر و برادرانشان را هم پیش می‌کشد.

کد خبر: ۱۲۵۱۸۰
۰۸:۵۴ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

زندگی شخصی ۱۲ مرد سیاست برملا می‌شود

دیدارنیوز: تاک شوی جدید شبکه افق با عنوان «گپ‌نشینی» با اجرای فرهاد جم، نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تاک شوی جدید شبکه افق با عنوان «گپ‌نشینی»، برنامه‌ای با حضور مسئولان و رجال مملکتی اسگت و اینطور که سازندگان این برنامه مدعی شده اند، قرار هم نیست باز هم شاهد گفت‌وگویی خشک و رسمی و درباره مسائل سیاسی با آن‌ها باشیم؛ این بار شبکه افق می‌خواهد سری بزند به زندگی شخصی و خانوادگی ۱۲ مرد سیاست در ایران و حتی پا را فراتر از این گذاشته و در گپ و گفتی صمیمی با آنها، بحث درباره زندگی پدر و مادر و خواهر و برادرانشان را هم پیش می‌کشد.

مجید اسکندری تهیه‌کننده این برنامه درباره ساختار گپ‌نشینی می‌گوید: این برنامه سه بخش اصلی دارد که شامل گفت‌وگوی کاملا شخصی با مهمان برنامه با محوریت حال و هوا و روحیات اوست، بخش دوم موضوعات خانوادگی و بخش سوم هم تا حدی به مسائل کاری و اجرایی مهمان؛ و نکته اساسی اینکه هیچ کدام از این سه بخش به خصوص قسمت آخر گفتگو حالت چالشی ندارند و بیشتر قرار است یک دورهمی صمیمی را شاهد باشیم.

در این بین سه آیتم میان برنامه هم وجود دارد؛ موشن‌گرافیکی یک دقیقه‌ای برای معرفی مهمان هر قسمت که دارای نریشینی شبیه متن کتاب تذکرةالاولیاست، گزارش مردمی راجع به مهمان و آیتم تکمیلی که در واقع مستندی سه دقیقه‌ای راجع به اوست.

تهیه‌کننده گپ‌نشینی می‌گوید: این برنامه در ۱۲ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای تولید شده و مهمانان از بین نمایندگان قبلی و فعلی مجلس، وزرا و شخصیت‌های نظامی کشور هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی