تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

وزیر دفاع انگلیس: ما به ایران بدهکاریم

بن والاس، وزیر دفاع انگلیس در مورد بدهی به ایران گفت: ما در خصوص پرونده ایران بدهکار هستیم و به حل این موضوع متعهدیم.

کد خبر: ۱۲۵۱۳۳
۱۵:۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

وزیر دفاع انگلیس: ما به ایران بدهکاریم

دیدارنیوز: وزیر دفاع انگلیس بدهی کشورش به ایران را پذیرفت.

به نقل از گاردین، بن والاس وزیر دفاع انگلیس در مورد بدهی به ایران گفت: ما در خصوص پرونده ایران بدهکار هستیم و به حل این موضوع متعهدیم.

حجت کرمانی وکیل زاغری روز چهارشنبه به رویترز گفت: نازنین زاغری راتکلیف و انوشه آشوری دو ایرانی-بریتانیایی بازداشت شده برای خروج از کشور به فرودگاه تهران می‌روند.

پتریک وینتور سردبیر سیاسی گاردین هم در توئیتر خود نوشت: مقامات رسمی اعلام کردند نازنین زاغری و انوشه آشوری آزاد شده‌اند.

گاردین نوشت: خانواده زاغری در بریتانیا، در پاسخ به این روزنامه، به صورت رسمی این خبر را تایید نکردند، اما گفتند که می‌دانستند اوضاع در مسیر درست پیش می‌رود.

همسر او، ریچارد راتکلیف، در پاسخ گفت که منتظر تایید رسمی وزارت خارجه بریتانیا خواهد ماند.

نازنین زاغری تبعه ایرانی ـ انگلیسی است که ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۵ توسط نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر و به کرمان منتقل شد. سپاه ثارالله کرمان ۲۶ خرداد سال ۹۵ طی اطلاعیه‌ای از این دستگیری به عنوان «یکی از سرشبکه‌های اصلی وابسته به بیگانگان که مأموریت‌های مختلفی در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام» انجام داده بود، یاد کرد.

پرونده زاغری برای ادامه رسیدگی‌ها به دادستانی تهران انتقال یافت و پس از انجام تحقیقات با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شد و شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، زاغری را به پنج سال حبس محکوم کرد که این محکومیت در دادگاه تجدیدنظر تأیید شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی