تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استقبال از تیم‌ملی هندبال جوانان دختر با حضور معاون وزیر ورزش

مراسم استقبال از تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران که با نایب قهرمانی این تیم در آسیا و صعود به رقابت‌های جهانی همراه بود، برگزار شد.

کد خبر: ۱۲۵۱۰۷
۱۲:۴۶ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

استقبال از تیم‌ملی هندبال جوانان دختر با حضور معاون وزیر ورزش

دیدارنیوز: مراسم استقبال از تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برگزار شد.

مراسم استقبال از تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با حضور مریم کاظمی‌پور معاون توسعه بانوان وزیر ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون، مربیان، اعضای خانواد‌ه‌های بازیکنان و دیگر اعضای خانواده هندبال برگزار شد.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان که در برای استقبال از دختران افتخارآفرین هندبال ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافته بود، در جمع ملی‌پوشان ایران اظهار داشت: افتخارآفرینی دختران هندبالیست ایران اتفاقی بزرگ و ماندگار در ورزش ایران به شمار می‌رود و امیدواریم این روند موفقیت همچنان تداوم داشته باشد.

وی افزود: جامعه ورزش کشور از کسب این موفقیت بسیار خرسند است و بی شک تلاش مستمر و هدفمند فدراسیون هندبال در رسیدن به این موفقیت‌ها موثر بوده است. امسال شاهد درخشش بانوان هندبال ایران در رده‌های سنی مختلف بودیم که جای تبریک و البته خوشخالی بسیاری دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: ما هم در وزارت ورزش و جوانان به حمایت خود از ورزش بانوان به ویژه بانوان هندبالیست ادامه خواهیم داد تا همچنان شاهد این افتخارآفرینی‌ها باشیم.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال نیز در این مراسم اظهار کرد: کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی آسیا اتفاق بسیار خوشحال‌کننده‌ای بود که سبب افتخار خانواده بزرگ هندبال گردید. همواره تاکید کرده‌ایم که حمایت ویژه‌ای از هندبال بانوان خواهیم داشت و به این حمایت خود پرقدرت‌تر از قبل ادامه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: پیش از اعزام تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران به مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به موفقیت این تیم باور داشتم و این موفقیت نشان داد که هندبال بانوان پر قدرت در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است و ما نیز پر قدرت‌تر از پیش به حمایت خود از هندبال بانوان ادامه می‌دهیم.

در این مراسم علاوه بر اهدای پاداش نایب قهرمانی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران از سوی شرکت ایرانسل نیز هدایایی به ملی‌پوشان تیم دختران ایران اهدا شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی