تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
مخالفت کروبی با استعفای حضرتی

گرامی‌مقدم: حضرتی همچنان دبیرکل حزب اعتماد ملی خواهد بود

اسماعیل گرامی‌مقدم، قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی درباره استعفای الیاس حضرتی گفت: بعید می‌دانم استعفای ایشان رأی بیاورد و آقای حضرتی همچنان دبیرکل خواهند بود.

کد خبر: ۱۲۵۰۵۲
۰۸:۵۹ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

گرامی‌مقدم: حضرتی همچنان دبیرکل حزب اعتماد ملی خواهد بود

دیدارنیوز: قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با استعفای الیاس حضرتی مخالف هستند و او همچنان دبیرکل باقی خواهد ماند.

اسماعیل گرامی‌مقدم قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی درباره استعفای الیاس حضرتی گفت: موضوع استعفای آقای حضرتی مربوط به امروز نیست و از ماه‌ها قبل و به دلیل مشغله کاری به‌ویژه در حوزه رسانه مطرح بود، تمایل به کناره‌گیری از دبیرکلی حزب داشتند. اما اعضای شورای مرکزی موافق نبودند و الان که آقای حضرتی استعفا دادند، طبق اساسنامه حزب، استعفای دبیرکل باید به تصویب شورای مرکزی برسد. بعید می‌دانم استعفای ایشان در آنجا رأی بیاورد و آقای حضرتی همچنان دبیرکل خواهند بود.

گرامی‌مقدم همچنین گفت: کار‌های تصویب اصلاح اساسنامه حزب تا دو ماه آینده، به پایان می‌رسد و احتمالاً تا سه ماه آینده کنگره را برگزار خواهیم کرد. اگر در آنجا، کسی تمایلی به دبیرکلی نداشته باشد، قاعدتاً نامزد نخواهد شد، ولی با توجه به اساسنامه حزب، آقای حضرتی همچنان دبیرکل هستند تا ما در جلسه شورای مرکزی بعدی، استعفای ایشان را در دستور کار قرار دهیم.

گرامی مقدم همچنین در پاسخ به این سوال که نظر آقای کروبی با استعفای حضرتی چیست گفت: تا جایی که اطلاع دارم، آقای کروبی با استعفای ایشان مخالف هستند. اما آقای حضرتی به دلیل مشغله کاری اصرار زیادی برای استعفا داشتند در نهایت آقای کروبی گفتند حزب اساسنامه دارد و طبق اساسنامه عمل خواهیم کرد و حزب باید تصمیم بگیرد.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که اگر استعفای حضرتی پذیرفته شود چه روندی طی خواهد شد، گفت: در صورتی که اعضای شورای مرکزی حزب استعفای ایشان را بپذیرند، انتخابات برگزار شده و دبیرکل انتخاب خواهد شد. برآوردی که دارم این است که استعفای ایشان رد خواهد شد و همچنان دبیرکل خواهند بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی